https://youtu.be/WFdLcr7oxEg
Senin için insanların dış görünüşleri çok önemli midir?
https://youtu.be/WFdLcr7oxEg

6 yıldır spora gidiyorum ve hiç şeker tüketmiyorum (bal ve meyveler hariç). Fiziğime ve sağlığıma yatırım yapıyorum. Kadının en azından şöyle bir vücudu olmalı.

Kusura bakma ama beklediğimden peke güzel değilmişsin. (önceki fotoğrafına nazaran)
👍😊 Beğenen beğenmiş anneeemm 🎉
Gönlüne göre versin demicem en çok sevene versin
Hakkımda hayırlı olanı gönlüme razı, gönlüme razı olanı da hakkım da hayırlı eylesin onu versin...
:D double karamelli machiato istiyor hanım kızımız
Buna her ne kadar hayır desem bile içten içe yapıyorum.
Dış görünüş bana güven vermeli bahsettiğim kılık kıyafet değil takinilan tavır ve konuşma tarzı bile benim için çok önemlidir.
Örnek verecek olursam biri bana adres sorduğu zaman kafamda çok hızlı düşünüyorum bana karşı tutumuna gözüm tutarsa ve biliyorsam tarif ediyorum.
Tersi ise bilmiyorum diyorum yoluma bakıyorum.
Kesinlikle katılıyorum bende öyle düşünüyorum ve hayatımda tatbik ediyorum bu sana 🎉🌹
Buradan anladığım; erkek tipsizse yolu tarif etmiyorsun.
@RRRaskoInikov bahsettiğim tip değil Birdaha oku istersen...
Yazım hatası değil ama anlam karmaşası yaratmışsın.
Dış görünüş bana güven vermeli bahsettiğim kılık kıyafet değil takinilan tavır ve konuşma tarzı.
Dış görünüşle konuşma tarzını ve takınılan tavrı nasıl bağdaştırdın Allah aşkına bir anlatır mısın rica ediyorum. Soru, dış görünüş, kategori güzellik ve bakım. Kişilik ve karakter değil.
Anlamadıysam anlatabilirsin.
İnsanların dış görünüşüne göre tavır alır mısın?
Datayı istinaden ben bunu yazdım ve konuşma tarzı bakış duruş azda olsa insanı ele veriyor.
Dış görünüş sadece kılık kıyafet değil bana göre eli ayağı ayrı oynuyorsa ben buna dikkat ederim.
Atağa geçmeden önce biraz anlamayı deneseydin keşke...
Anlamayı denedim zaten. Asla ön yargılı yaklaşmam. Anlamadığım için yazdım.
Anladın inşallah 😀
:D sorma
Anlama boşver herkes herşeyi anlayacak diye birşey yok.
Bazen tuttu mu tutuyor anlayabiliyorum.😄
Benim pis huyum var birisi bir şey anlattı mı anlamak zorundayım. Şimdi ben anlatmak istediğini neden anlamadığımı buldum. Daha fazla kitap okumam gerek.
Bende çok anlaşılan birisi değilim hatayı sana yüklemek haksızlık olur.
Bazen düşüncelerimi çok dolaylı yoldan anlatabiliyorum.
İçi kötü olduktan sonra dışı'nın iyi gözükmesi beni pek etkilemiyor. Buna inanan kişilerin genelde içi boş olur, tecrübeyle sabittir. Böyle birini teşhis edersem, koşarak uzaklaşıyorum. :D
İç güzellik ayrı bir konu başlığı o konuya daha gelmedik gelicez 😉🎉🌺
Sabırsızlıkla bekliyorum o zaman. :D
Günaydın, normalde dış görünüşe göre tavır sergilemem ama hayatıma alacağım birisi ise dış görünüşüne son derece dikkat ederim bakımlı ve temizli olmalı
Altına imzamı atıyorum yanlış anlama sevdim bunu 🎉🌺🌹
Tamam 💐🥀
Cevap
45Cevap
Her görünüşten arkadaşım vardı.. Zayıfı, kilolusu, balık etlisi, fitlisi, bitlisi, güzeli, çirkini, iyisi, kötüsü hepsinden tanıdığım oldu. Benim bir beklentim yok insanlardan ayağıma gölge etmesinler yeter. Nasıl göründükleri umrum dışı.
Önemli değil olarak anladım. Doğru düşünüyorsun haklısın 👍
Olaya sadece ilişki gözüyle bakmamak lazım. "Kıyafet iyi bir tavsiye mektubudur" demiş Cenap Şehabettin. Genel olarak bizim istememiz dışında insanların görüntüleri ve giyim kaliteleri yaklaşımlarımızı etkiler diye düşünüyorum
Katılmadığımı söyleyemem bu görüşe ✔✔
ikisi de önemlidir ama dış güzellik gelip geçicidir iç güzellik kalıcı.
Boşuna dememişler güvenme malına bir kibrite bakar güvenme güzelliğine bir sivilceye bakar diye.
Bunu biliyordum 😂 ama yinede güzel teşekkürler 🎉🌺🥳
Çok çok önemli değil ama sevdiğim insanların güzel olup mutlu olmalarını isterim.
Bu arada güle güle kullan saçların çok hoş olmuş 😘
Çookk teşekkür ediyorum varlığın yeter :) ;)
💐🌸
Elbet dış görünüş önemlidir ama içi pırlanta gibi olup dış görünüşüne önem vermeyen veya maddi durumdan giyinemeyen insanlar var
Galiba sende haklısın 🙄
Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok. Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok. Bence takılmamak lazım.
Bu ayrı bir konu ama 🙄
aslinda burda anlatmak istedigim dis görüntüsü yüzünden ön yargi ile yaklastigimiz insanlar bizi yaniltabilir. Elbiseye takilma
Kalbi güzel olsun o çirkinse onun tamiri yok, kalbi güzel olanın da zaten kalbinin güzelliği dışına vurur.
İç güzellik ayrı bir konu ona sonra gelicez dersimiz şu an dış güzellik ve bakım 👍
Onu diyorum ya işte, kalbi temiz olsun sonrasını tamir ederiz istediği sürece. Sıkıntı yok. Zaten kalbi temiz olanın abdesti olur ondan da korkumuz yok, Allah'ın karşısına çıkarken insan öyle darmadağınık çıkar mı çıkmaz. O zaman sıkıntımızda kalmaz. 😊 😊
Benim için değil, önemli olan bana olan tavırları bana davranışı bir de samimi mi değil mi bunlar önemli benim için
Saygı duyuyorum 🙏
Teşekkürler
bir söz vardır. Görünüşünle agırlanırsın konuşmanla ugurlanırsın. Önemli tabi
Bak bunu sevdim işte 🎉🌹🌺
😊🥳
Bu gün evdeydim ben ya bir süredir haftada bir iş gerekmedikçe dışarı çıkmama ve ev..
dış görünüş o kadar önemli değil benim için lakin şu da bir gerçek
Birisine bakınca kendini iyi hissetmediğin sürece onunla sohbet etmek görüşmek istemiyorsun yani buda işin başka bir yönü..
Dış görünüşten daha önemli iyi hissetmek lazım birisine bakınca..
Sihatler olsun şimdiden yakışmış yeni halin ben dış görünüle bakmam yüreğinin içerisşne bakarım
Teşekkürler saygı duyarım 🙏
Buna gore tavır alınsaydı kac tane insan kalırdıki hayatında
Ve kalanlarda insan olurmuyduki.
Yani içi güzel olmadıktan sonra ne onemi var dış görünüşün..
Dış görünüş derken pahalı markalar, para dökmek değil kastım. Biraz özen göstermek , temiz olmak önemlidir , sonuçta insanları ilk önce Fiziksel duruşlarıyla değerlendiriyoruz.
insanlar dış görünüşleriyle kabul edilir; iç görünüşleriyle de orada kalırlar.
"sadece içini" merak ettiğim tek şey karpuzdur.
Önemli içi dışı dışı farklı olmayacak ya göründüğün gibi ol ya da ya da olduğun gibi görün diye bir söz var
Adamsın doğru dedin vala helal 👍🎉🥳
Dış görünüş gelip geçicidir doğarsın gençken güzelisindir yakışıklısındır ama yaşlandın mi anlamı yok yani demem o ki karakter kalıcıdır net.
Karakterle beraber dış görünüş, sadece karakter olursa sevememki istesem sevemem gözüme hoş gelmez çünkü
İlk etapta hoşlanma adına önemli. Arkadaşlık ilişkisi vs bunlarda tip önemli değildir
Çok önemli olmasa da önemlidir sonuçta göz bu güzel şeyler görmek istiyo
Hah işte aklı başında bir görüş 🎉🥳
Hayır aslında. Kişilikleri ve karakterleri daha ön planda
Önemsiz diyen halt eder
Nesrin Cevadzade tadında garı herkesin ilgini çeker
Her ikiside önemli...
karakteri önemli diyenler için.. demeleri hikaye..!
Dış görünüş önemlidir. Olmadığını söyleyen yalancıdır
Kimse kendi tipini belirleyemez. O nedenle insanları dış görünüşüne göre yargılamam. Bakımlı olup olmamasına da bir şey demem belki olanaklar izin vermiyordur. Ancak hayatıma alacağım kişi bakımlı ve temiz biri olmalı hem fiziki hemde ruhen.
Ne demişler; yüzü güzele 40 günde doyarsın, huyu güzele 40 yılda doyamazsın.
Çok yanlış anlamışsın anneemmm 🙄
Senin için insanların dış görünüşleri çok önemli midir?
Hayır ama hayatıma alacağım kişi önemlidir dedim.
İnsanların dış görünüşlerine göre tavır alır mısın?
Hayır almam dedim.
Aşağıdaki insanlar benim yazdıklarıma benzer yazmış ve ben yanlış anlamışım. Doğrusunu anlat o zaman.
Görüşümü beğenmeni istemiyorum kaldırır mısın sinirimi bozdun.
Dış görünüşün çok önemi yok. Önemli olan karakter. Gönlüne güzel gözüken kalbine de güzel gözükür.
Duzeltme* Gönülde güzel gözüken gözüne de güzel gözükür.
sen kitap alırken dışına mı bakıyon ilk önce yoksa direk içine mi
Kitap alırken konusuna bakıyorum
aferin sana ilgini çekmeyen kitabın direk konusuna bakıyosan
Eğer önceden tanımıyorsan dış görünüşün çok önemi vardır, ama daha önceden tanışıyor ve davranışları seni çekiyorsa genelde tipi önemsememeye başlıyorsun.
Cok onemli olmasada önemli
Önemli evet bencede 😊
Karakter çok önemli ama dış görünüşe göre seçip sonra karakteri yorumlarız çok çirkine karakteri bile tanımak istemiyoruz
Dgeil temiz olsun insana benzesin yeterli
Buda güzelmiş 😊
Aman aman koş kuaföre hiç vakit kaybetme aferin
Gidecem tabiii 😎
Giderim gittim gidicem oğlum 😂
Yaratılanı yaratandan ötürü seviyoruz.
Adamsın 🎉🌺😎
İnsanin içi dışına yansımıyormuydu
Orası öyle ama maske var anneemm 😂
Küsmen de olsa önemli bence dış görünüş
O ne gıı 🙄
Insanları dış görünüşüne göre yargılamam.
Yargı demiyorum anneem ama 🙄
Tamam işte, dış görünüşlerine göre yargılamadığım için doğal olarak tavır da almıyorum. 🙄
Önemli değil demen yeterliydi ne uzatıyorsun ya lafı 😉🤪😂
Tamam öyle olsun. 🙄😂
Karakter daha önemlidir dış görünüşede önem verilmeli tabi ama abartmadan
Ne kadar da karakter önemli olsa da herkes ister istemez dış görünüşüne göre yargılar
Tabiki önemli. Herkes için önemlidir. Çünkü dış görünüş insanlarda ilk izlenimdir
Karakteri daha önemli benim için.
Dış görünüş önemli değil olarak anlaşıldı 👍
Bir insanda karakter yoksa isterse dünyanın en yakışıklısı olsun boş yani
Doğru söylüyorsun karakter konusu en önemli şey buna katılmamak elde değil ama anladığım dış görünüş karakterli birinde önemli midir?
Karakter dış görünüşten daha önemli tam tersi öyle düşünüyorum
Ben senin gibileri öldü biliyordum.
Günaydın , evet önemli
#emre00
Günaydın evet bencede
1-2 sene idare eder dışı.. sonrası tırt
Çok önemli değil ama biraz da olsa onemlidir
Önemli gibi geldi sanki 🤪 önemli önemli hadi anladık 🥳😎
Bence önemli yaaa en azından belli bir seviye de
Tabiki hayır karakter cok daha onemli
acikcasi bilmiyorum onemli degil desem yalan olur
önemlidir ama çok değil..
Önce dış sonra iç
Dışı beni içi seni diyosun 🥳
Öyle diyorum😄
Kaymaz mı tarçınıma?
Git kayar 😂 töbe töbe konuşturuyorsun beni 🥳😂😂
Kadınların dışı önemli.
Onemlidir
Çok çok önemlidir
hayır degil
hayır değildir
Hayır
Biraz önemli.
Önemli
Çok önemli
Önemli
Karakter de dış görünüşte
Evet önemli tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?