Arkadaşlar bu kadın ilik gibi mi yoksa çok mu abartılıyor?

Arkadaşlar bu kadın ilik gibi mi yoksa çok mu abartılıyor?
Arkadaşlar bu kadın ilik gibi mi yoksa çok mu abartılıyor?
Arkadaşlar bu kadın ilik gibi mi yoksa çok mu abartılıyor?
Arkadaşlar bu kadın ilik gibi mi yoksa çok mu abartılıyor?
Çok güzel hatunsun , kızıllara ayrı bir ilgi duyuyorum. Yakışanı alıp götürüyor.🥳 Bence ilik gibi hatun ama gereğinden fazla da abartıldığını düşünüyorum, sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=gvcr98QJuFU

CANIM ARKADAŞLARIM, GÜZEL ARKADAŞLARIM ESTETİKLİ OLDUĞUNU BİZDE BİLİYORUZ. Soru bu haline göre yorum yapmanız için soruldu.:))
Arkadaşlar bu kadın ilik gibi mi yoksa çok mu abartılıyor?
Cevapla