Herkes için güzellik formülleri var!
Görüş ve yorumlarınla cilt güzelliği ile göz kamaştıranlar kulübüne katıl!
Hemen cildinin ihtiyacı olan doğal formülü seç; sana özel önerimizi keşfet! 🥰
Görüş ve yorumlarınla cilt güzelliği ile göz kamaştıranlar kulübüne katıl!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
272Cevap
Cildimin daha yumuşak, pürüzsüz ve ışıl ışıl olmasına katkı sağlayan bir formül ❤️
Benim güzellik formülüm cildim için, günde en az 2 litre su içmektir.
# gadası
Düzenli nem alan bir cilt hem sıkı hem parlak hem ışıltılı hem elastikiyeti kaybetmeyeceği için diri olur. Cilde ihtiyacı olan nemi kazandırmanın yolu da düzenli nem veren bir krem kullanmak, düzenli sebze, meyve yemek ve bol su içmekten geçer. Leke olmaması için de yaz kış demeden güneş koruyucu kullanmak. Düzenli peeling yapmak önerim. Hassasiyet için ise ph’ı 5,5 olan cilt dostu temizleyici (örneğin bebe şampuanı) kullanmak. Düzenli ıhlamur çayı ile tonik yapmayı tavsiye ederim. Gerçekten cildi yatıştırıyor.
merhaba arkadaşlar bir bilen varsa cevaplasın. Benim cildim yağlı gözeneklerim açık belli bir yaştan sonra bakım yapmaya başladım. Şimdi cildimi toparlamaya çalışıyorum.
38 yaşında olduğum için çift çene problemim var ve yanaklarım çöktü. ben uzun zamandır güzellik merkezine gidiyorum ayrıca 2 haftadır yüz yogası yapıyorum mimik çizgilerim bayagı bir açıldı aynı zamanda cildimi içten beslemek için hyrolonik asit hap kullanıyorum ve bayağı faydasını görüyorum. Ama ben bakımı 1 ya da 2 adım daha ileriye götürmek istiyorum bunun için retinol krem kullanmak istiyorum ama uzman tavsiyesi gerekiyormuş. kendim kafama göre alamam hangi retinol kremi almalıyım yavaş yavaş yükselteceğim önerdiğiniz bir marka var mı bütçesi diğerlerine göre minimum olan sevgiler tşkler
Cildimden memmunum fakat biraz kalıcı neme ihtiyacı var. Dermotek laboratories hyaluronik asit serumunu deniyeceğim teşekkürler. ✂️
Cilt güzelliğime gölge düşüren cilt tonu eşitsizliklerini, lekeleri ve izleri azaltmayı kolaylaştıran bir formül🙏🏻❤️
Ayn
Cildimin biraz daha pürüzsüz olmaya ihtiyacı var :(
Her akşam yatmadan evvel suyla yüzünüzü yıkayın sonrasında havlu değil kağıt havlu peçete kullanın ama sol yanağınıza değen peçete sağ tarafa değmesin. Çok bastırmayın. Durulayın yüzünüzü.. pırıl pırıl olur
Anket sonucu Dermotek Laboratories Kuşburnu Yağı çıktı ama benim hem leke giderici hem de nemlendirici olarak kullandığım bir ürün var, yüz yıkama jeli ile beraber. Çok da memnunum açıkçası, başka ürüne ihtiyaç duymuyorum.
Iilk olarak bol su tüketmek ... ve nemi cilt içine hapsedip 24 saat ile 12 saat aralağinda nemli tutacak güneşin ve soğugun verdiği zararlı etkenlerden koruyacak cilt yapısını onaracak cilt dostu bir krem tercihim olur
Gül suyu ve pudra karışımı cilde çok iyi geliyo hem lekeleri gideriyo sivilce izlerini kayvettiriyo hem de yumuşacık bir cilde sahip oluyosunuz tavsiye ederim
Ciltteki lekeler kapanmadan hoş bir görüntü elde etmek pekte mümkün değil. Aslında temiz bir yüzüm var ve bundan memnunum bence en önemlisi lekesiz bir görüntü..
Harika mükemmel ötesi. Düzenli nem alan bir cilt hem sıkı hem parlak hem ışıltılı hem elastikiyeti kaybetmeyeceği için diri olur. Cilde ihtiyacı olan nemi kazandırmanın yolu da düzenli nem veren bir krem kullanmak, düzenli sebze, meyve yemek ve bol su içmekten geçer. Leke olmaması için de yaz kış demeden güneş koruyucu kullanmak.
1 hafta önce başladım, gelişmeleri yazarım. bugday yağı, kayısı yağı, üzüm çekirdeği yağı ile her sabah yüzüme bir kaç damla karışım yaparak kullanıyorum. sakallarıma iyi geldiğini farkettim. asıl amaçım göz altı morlukları ve torbalar içindi, bu karanti günleri hiç iyi geçmiyor doğrusu.
Pürüzsüz bebeksi ve ışıltılı bir cilt daha güzel duruyor. Yaşımdan dolayı cildimi parlak gösterecek bakımlar yapıyorum bunun için de pirinçten destek alıyorum
Et yemeyin somon yiyin meyve yemeyin için sebze suyu için sebze yemeği yiyin hergun sabahları tatlı yiyin günde üç litre su için düzenli uyuyun stresten uzak durun cildinizi nemlendirin yüz yıkama Jeli kullanın
Deniz suyu ile sirkeyi karıştırın sonra oluşan çözeltiyi tezekle 3 gün bekletin. Daha sonra ise dermotek ürünü kullanıp önce oluşturduğumuz karışımı aç karna için sonuç suratım gibi pürüzsüz
maske gıbı kullnıp bu urun cok fydalı valla memnun kldım
'Cildimin yapısını güçlendirmeye ve cilt hassasiyetimi yatıştırmaya yardımcı bir formül' İşte bu tam benlik 🤞
Dermotek Laboratories Marula Yağı'nı çok merak ettim 🌺
Sabah kalkıyorum yüzümü sabunla yıkıyorum sonra krem sürüyorum dudaklarıma da vazelin sürüyorum bu kadar fazlası tehlikeli
Cilt tonu eşitsizlikleri, patates suyu, limon suyu, pirinç unu, bal, aloe vera kullanıyorum, markalı ürünler cildim hassas olduğu için aşındırıyor
Özellikle soğuk havanın cilde temas ettiği zamanlardaki duyulan o acı bu seçeneği seçmeme vesile oldu.
İhtiyacı olan nemi kazandırarak cildimin sıkı ve dolgun görünmesini destekleyen bir formül tercihim olurdu
Cilt değilde Düz ve ince telli saçımın Dalgalı ve Doğal görünmesini istiyorum. Denizden çıkınca olduğu gibi.
Çok cilt sorunu olan biri değilim fakat gözeneklerim yer yer daha büyük geliyor gözüme özellikle gözenek sıkılaştırıcı kullanırım
Cildimin daha nemli olması için sürekli nemlendirici krem kullanmam gerek. Kuru ciltler bilir ki kremsiz gün bizim icin en kötü gündür
Cildilmde leke veya sivilce gibi izler yok. Tek sorunum cildimin kuru olması , bunun icin cildinin gerekli nemi alası yeterli oluyor.
Aslında hepsi olabilir. Cildimiz gerçekten çok ilgi bekliyor. Onlarca krem, serum bakımlar v. s Puffff
https://kiz.sr/2JNomKy bunu seçtim A diyorum 🤗
Ben aloe vera sürüyorum ve cildimi hem parlak hem de pürüzsüz yapıyor, ayrıca geçmeyen bir sivilce isiniz varsa sürebilirsiniz. Kesinlikle geçiriyor 👌
İziniz*
Ne sıklıkla ve nasıl kullanıyorsunuz
birkaç sivilce lekesi ile uğraşıyorum bu aralar, fiyatlar bir öğrenci için biraz uçuk geldi :D belki bir gün denerim <3
Cilt nemi benim için çok önemli öncelikle bu. Cilt tonunun eşitlenmesi ve parlaklık sağlayıp canlı görünmesi benim için önemli.
daha aydınlık ve kusursuz bir cilt tercihim herzaman
A seçeneği diyorum Cildimi aydınlatan ve cilt dokumun parlaklığını düzenleyen bir formül
Cidimin güzelliğini sağlayan ürün kahve telvesi ve çilek
Ve bol bol H2O
Teşekkürler Dermotek
Cildimin yapısını güçlendirmeye ve cilt hassasiyetimi yatıştırmaya yardımcı bir formül 😊
Kesinlikle sıkı nemli ve parlak görünmesine yardımcı olan bir formül
Doğal parlaklık görünümünü sağlayan formül en güzeli bence
Ben ayrıyetten bir ürün kullanmam sadece yüzümü temiz tutmaya çalışırım
Cildimin daha yumuşak ve lekesiz olmasını sağlayan bir formül tabii ki ♥️
Sakallarimin daha az çıkması için yüzüme herhangi bir maske falan var mı
Ayva çekirdeği jeli. Cilt çatlağı ve ayaklar konusun da muhteşem.
Kuru bir cildim olduğu için nemlendirici bir bakım şart oluyor:)
kadın olmadığımdan sadece bir şık seçmek istedim. o kadar.
Yüzümde sivilceler var. Cildim yağlı bu arada. Pürüzsüz bir yüz için elimden geleni yaparım.
İzler gitsin pürüzsüz bir cilt olsun istiyorum yaa 😢
D sikki cikdimi yatistirmali bu istanbukun kirliliginde
bence oyle olmasi gerektgini dusunuyorum siz nedersiniz bimmem
Cildimin daha yumuşak, pürüzsüz ve ışıl ışıl olmasına katkı sağlayan bir formül
Seni, cildinin ihtiyacı olan doğal formül ile tanıştıralım: Dermotek Laboratories Marula Yağı! 🌳
Cilt tipine göre değişiyor bazı maskeler cilde iyi gelmeyebilir
Stresten uzak durmak ve hiç bir seyi kafaya takmamak
Cildimi aydınlatan ve cilt dokumun parlaklığını düzenleyen bir formül.🙏🏻
Cildime hiçbir şey yapmıyorum valla uğraşamam hiiiiiç
Cildimin aydinlik olmasini saglayan bir formul 💕💕💕
Cildimin daha yumuşak, pürüzsüz ve ışıl ışıl olmasına katkı sağlayan bir formül
Formüle falan ihtiyaç duymuyorum. Organik yakışıklıyım
Sakllarim icin kayisi yagi cildim icin de avakado yagi. Gerisi bos bolca kimyalsal almaya gerek yok.
kuru cildi hiç sevmem... o yüzden nemli olmasını istiyorum...
Benim cildimin neme ihtiyacı var cildim kuru cilt ve hassas bir cilt