Kadın balık etli diye reddediliyprsa erkek göbekli kel diye reddedilsin o halde.. Kadını kadın yapan erkektir erkek kadını ne kadar severse kadın o kadar güzelleşir balık etli zayıf minyon değil bence sevilen ve değer gören kadın ve sevgiden yoksun kadın vardır Bana göre balık etli kadın candır... Sarılırsın kollarını doldurur Yanında yatağını doldurur Sekkste kucağını doldurur Hele bide kalbi genişse Aşkın olur hayatını doldurur.
İnsanların zevkleri her daim farklılık gösterir, bu konuya gelicek olursak kimi insan fit bir vücuda sahip insanı daha çok çekici bulur kimisi de balık etliyi. Reddedilme olasılığı yüksek değildir ama insanların zevkleri hep farklıdır.
Senin paylaştığın fotodaki kadın balık eti geçmiş biraz. Mesela ben 55 kiloyken balık etli derdim kendime. Bence ele avuca gelen kadın iyidir 😂 Ama şu an 48 kiloyum maalesef.
Değişen güzellik algısı... Eskiden şişman/balıketli kadınlar daha doğurgan olduğu düşünülerek rağbet görürdü (ki bereketi temsil eden ana tanrıça Kibele de şişman tasvir edilir). Buradan okumuştum heralde İran'da bıyıklı kadınlar rağbet görüyor. Ben buna bağlıyorum.
Kadın kadındır her şeyiyle sevilmeli kusurları gün yüzüne çıkaılmamalı örtülmeli kısa uzun zayıf şişman diye ayrılmamalı ben erkek olsaydım reddetmezdim gadası