"Önemli olan iç güzellik" lafını oldukça sık duyuyoruz. Peki karşı cinsin dış güzelliği senin için ne kadar önemli? Benim için ilk kriter olmasa da evet önemli.
tabiki önemli ama şöyle. illaki çok güzel olmasına gerek yok ama kişiliği ve duruşuyla bir bütün olmalı. içi dışı uyum içinde olmalı. dış görünüş sadece ölçülerden ibaret değildir kişinin bir klası bir duruşu da vardır ki çoğu zaman yüz güzelliğinden vucut ölçülerinden önce gelir.
Herhalde önemli. Kendi diş görünüşü ile barışık olmayan kendini degistirmek yerine baskalarinin güzellik algısına b. ok atan insanlar diş güzelliğin önemli olmadığını savunur. Herkesin beğendiği bir tip vardır. Siz bu tipe uygun olmadığınız icin reddediliyorsunuz diye kimseyi suçlayamazsınız. Hele ki erkeklerin kendileri güzellik peşinde olurken kadınların yakışıklı erkek istemesini kınamıyorlar mi gülmekten ölüyorum.🤣🤣
Değildir diyen yalan söyler. Ama güzellik kişinin algısına bağlı. Mesela kilolu kadınlar erkekler çok sevilmez ama 6 sevgilim oldu bugüne kadar ve 3'ü kiloluydu. Gözüme batmıyodu nedense. Hani derler ya herkesin bir tipi vardır. O hesap sanırım. Sonuçta Kıvanç'ı bile beğenmeyen kadınlar var mesela.
Önemli değil diyen yalan söyler. Her zaman karakter daha önemlidir ama kişinin de hitap etmesi lazım dış görünüş olarak. Yoksa o ilişki yürümez. Dış görünüş önemlidir.
Evet önemli. Değil diyen de zaten yalan söylüyor demek. Dışına bakarım tabii dışı ilgimi çekmişse içini merak etmeye başlarım içi de boş bir tenekeden farksız ise dışı artık anlamını yitirir. Bir de şöyle güzel bir söz bırakayım;
"Dış görünüşün bir önemi olmasaydı uğur böceğini sevdiğin gibi hamam böceğini de severdin." - joker -
tabiiiki iç guzellik hatta ic dış vs den once ilgimi ceken konusabilip dinleyebilecegim gezip oturabilecegim bir kisi ama tabiiki benim icin guzel olan da bir hatun olmali yoksa turkiye guzelinide aramiyorum :)
Dış güzellik ilk planda önemlidir bence. Olayın içindeyken bazen dış güzelliğinde ruhumuzu ve kalbimizi açtığı şeyler olabiliyor. Her şeyin başında sağlığına özen göstermek ve temizlik bence önce gelir.
İlk goruste dış güzelliğe takılmıyor muyuz gördüğümüz ilk sey aa bu insan ne kadar merhametli mı diyoruz yoksa vay be ne güzel kız ne yakışıklı çocuk mu diyoruz 😊... Ama tabiki iç güzellik çok önemli