Köseyim babamda köse biliyorum ama yanaklarimda cikmasada çene ve bıyık olsa yeter ama sert kıl yok ergen bıyığı gibi tüy şeklinde 18 yaşındayim sizce gürlesirmi sarimsak jilet denedim ise yaramadi
23 yaşındayım sakalım çıkmıyor arada ufak tefek oluşumlar beliriyor böyle tüyümsü alıyorum makineyle. Sakal diye diretme kardeşim kıl iyi bir şey değil aşırı şanslısın az olsun öz olsun benim hiç yok ben daha şanslıyım. Herkes traş oluyor ben olmuyorum askerde bile rahattım. Hem çok kafana takıyorsan sakal serumları var tabi doktor kontrolüne git önce hormonal olabilir test yaptır sonra tedavilere başlarsın.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hormon testi yaptırdım abi gayet iyi çıktı genetik olduğunu düşünüyorum babamda köse
Genetikse hiç bulaşma kardeşim bu işlere. Akışına bırak cidden sakal süper bir şey değil kendini sevmeye böyle mutlu olmaya bak. Askere gidince dediğimi anlarsın. :D
En İyi Cevaplar