Cildimizi canlandırmak için başvurabileceğimiz çok sayıda pahalı krem ve tedavi şekli vardır bununla birlikte soğuk su ve cildimizi masaj yapmak gibi basit şeyler de aynı etkiyi yaratabilir bunların dışında kahve~hindistan cevizi peelingi yapmak ve yoğurt~ C vitamini maskesi yapmak da kışın cildi canlandırma yollarından biridir.. 💫
Peeling daha önem kazanıyor bu mevsim. Haftada 2 gayet makul bir sayı. Cilt tipine uygun bir maske. Bol su içmek ve eğer alerji durumu yoksa doğal yağlar ciltte kullanılabilir. ayrıca spor yapıp terlemek toksinleri vücuttan attığı için cildin daha iyi görünmesini sağlar.
Haftada bir peeling taneleri neredeyse yok gibi olan ürünler var. Simple markası mesela. O markanın pürüzsüzleştirici bir peeling ürünü var hassas ciltler için bir deneyebilirsin
Bir kaseye ılık su doldurup minik havluyu yüzlerine kapasınlar. Cilt rahatalayıp ferahlayacaktır. Sonra Arko ya da Nivea nemlendirici sürsünler. DipNot: Soft peeling uygulasınlar. Yaparlarsa sadece cilt tipi ne olursa olsun bu soğuk havalarda soft peeling yapılmalı sadece✂️
Kar sabah tutmuştu camdan elime alıp yüzğme masaj yaptım çok güzel etki verdi kan dolaşımı hızlandı bunun cildimin yerine buzla da aynı etkiyi yapabilirsiniz üzerine nemlendirici sürünce ışıl ışıl ve canlı duruyor
Doğal yollardan nem terapisi yapılabilir. Bol su içmek ciddi anlamda matlaşan cilde iyi geliyor. Ayrıca bebek bakım kremleri ya da kış için uygun kremler tercih edilebilir
Bol bol su içip yüzünü temizlemek için maskeler, peelingler ya da jeller kullanman lazım ve tabiki en önemlisi de bol bol sabah akşam nemlendirmen lazım
En İyi Cevaplar