Farmasinin güncel güneş kremi den kullanan var mı 50faktörlü olanından?
Bronzlaştırıyor diyorlar kullanan varsa söyleyebilir mi?
Bronzlaştırıyor diyorlar kullanan varsa söyleyebilir mi?
eczane
market
gratis gibi kozmetik magazaları
buralarda satışı yasak olan bir markaya güvenmek açık söylüyorum aptallıktır.
Evet büyük bir marka değil fakat ön yargıyla yaklaşmışsın ben onun neredeyse tüm cilt bakım ürünlerini denedim özellikle Dr. C. Tuna serisine bayıldım yüzümde 2-3tane sivilce vardı tek ürün önce kuruttu sivilceyi şu anda da yavaş yavaş lekeleri geçiyor ve sadece 4-5 günde
Kullanmadim ama bilirim o markayi satis yaptim zamaninda bence arkasini oku dogrulari yazar ne icin kullanim siye
Teşekkürler
Cevap
4Cevap
Bende var asko hayir bronzluk yapmadi cok memnunum
Aşkoo ya ben satıcısına sordum biraz bronzlaştırır dedi kuzenim kullanmıştı yüzü kapkara olmuş
Allah Allah ben yazin kullandim bak ben cok acik tenliyim oyle bir kararma olmadi ya bende hafif bronzlastim oda herkesre olur alma o zaman kuzum😇
Çok teşekkür ederim önerilerine kulak vericem 💜
Avene al cok guzel
Okkk 💙
Kış günü ne yapcan
Kış diye güneş yörünge değiştirmedi cilt analizi yaptırmıştım yaz kış güneş kremi kullanın dedi
Hee anladım tamam o zaman kullanmanda fayda ver tabiki
Aynennn
😉👍👍
O dediğin her neyse ben kullanmam
Neden kii
çin malıdır belki
Jckdkdkdkfkfkkc aynen coronaya falan yakalanırsın
aman deyin neme lazım cık
Ne için kullanacaksın
Bronzlaştırır
Evet doğru demişler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar