Bakımsız sevgili size ayrılığı düşündürür mü? Bakımsız sevgiliye kırmadan incitmeden "bakımlı ol" demenin yolu nedir? Ben güzel bir hediye paketi yaparım not olarak "yakışıklılığına yakışıklılık katsın" yazardım :P #Golgi
Bakımsız sevgiliye "bakımlı ol" demenin yolları nelerdir?
Bakımsız sevgiliye yaklaşılıp, önce elleri tutulur. Sonra suratına anlamsızca bir süre bakılıp 'Bakımlı ol' diye basitçe seslenilir.
Eğer yeteri kadar beyin hücresi ve nöron var ise etkileşim anında görülür, olumlu sonuç alınmaz ise mevzu bahis şahıs tartaklanır (erkek ise)
Fakat kadın kişilere bunun yerine bakım malzemeleri hediye edilebilir.. Zira kadınlara 'bakımlı ol' dendiği vakit kadınlar 'bakımsız mıyım ulan ben' gibi ökkeş yanıtlarla karşılık verip üstüne bir de trip atıp haksız konuma düşürebilir sizleri.
Ben zaten bakımlı kız sevmem ki tüylerini alsın dişlerini fırçalasın tırnaklarını kessin benim için yeterli bunları yapmayan insan zaten pisliktir onunla da benim işim olmaz eğer bakımlı kızlardan hoşlanan biri olsaydım başbaşayken direkt söylerdim biraz dikkat et diye eğer bunu bile söyleyemeyeceksem neden sevgili olduk ki? Kısacası ben direkt söylerim üslubuyla tabii kalbini kırmadan.
Ben salak gıbı hıc karısmadım dısler desen sigara ıcmekten sararmış, saclar baslar uzanmıs, felan Bı haldeydi bende hıc sesimi cıkarmıyordum. Sonra bir gun bana sen biraz az yesene kilo ver, ustundekıler pek yakısmıyo, saclarını soyle yap boyle yap demeye başladı. En son artık nasıl sıstıysem mesajda verdim verıstırdım. Yanı bu konularda acımıcaksınn sonra kendi tıpsızlıgıne bakmadan bize bahane buluyorlar
buna bir örnek vereceğim lisedeyken bir arkadaşim vardi ben tirnaklarimi yiyordum bir gun bana tirnaklarin ne kadar kotu oyle yemeyi birakmalisin ben de yiyordum bak şimdi nasillar dedi çok bakimliydi özendim ben de öyle olmaya başladim bir sure sonra
İlişkimde belirli mesafeleri kat ettiğim insanla her konuda herşeyi konuşabilmem gerek ama onu kırmadan. Bu onu rencide edici, aşağılayıcı, kırıcı bir şekilde olmamalı tabi ki. Olsaydı ben bir şekilde onu buna izah ederdim. Birşeyden örnek göstererek onda nasıl olucağının fikrini alırdım ondan.
Bunda bir şey yok ki konuşabilirsin biraz da empati yapabilirsin tâbi biraz da düşün :). Bir insan kendine neden bakmaz? Bir şeylere canı sıkılıyor olabilir, morali olmayabilir, bazı şeyler istediği gibi gitmiyor olabilir vs... Güzel, havadar bir yerlere gidip oturup bir şeyler içerek veya oturarak herhangi bir sorunu olup olmadığını bak bu sorunlar senin kendini kötü hissetmene sebep oluyor vs diyerek... Mutlu ederek motive edebilir ve soyleyebiliriz.
maddi durumla alakali bir durum yoksa ben direk yuzune soylerim bana özen gostermiyor demektir ben sevgilim olduktan sonra sadece ona güzel gorunmeye calisirim daha hosuna gideyim diye ama karsi taraf bana özen gostermiyorsa ben kırılırım bundan dolayı yuzune soylerim ama zorla olacaksa bazı seyler hic olmasin zaten
Direkt söylenebilir. Kırılacağını düşünürsen bir kaç bakım malzemesi hediye edersin olur biter. Yok o da olmazsa sen de salarsın kendini. O bir şekilde bundan rahatsız olup sana söylerse sen de ona söylersin bakımlı olmasını 😂
Bakımsız sevgili asla ve asla olamaz. Bakımsız olan kişi nasıl rahat edebilir kendisi ama şu vardır ki çirkin erkek yoktur bakımlı erkek vardır. (Ne yaparsan yap incitmeden hafif nazik konuşarak ikna edilir başarılar dilerim.
Çok bakımsızsın demek kırar ama beğenmediğin şeyleri ayrı ayrı zamanlar da söylersen bu sorun çıkarmaz ama birde şöyle düşün gözü dışarı da olmadığı için fazla bakıma ihtiyaç duymuyor demek 👍😏
Bir şey demeye gerek yok hadi kalk gidiyoruz derim kolundan tuttuğum gibi benim kiracıya götürürüm bilal al bunu eti benim kemiği senin elini korkak alıştırma göster bütün hünerini😄
Örneğin bir elbise alırdım bu sana çok yakışır derdim veya onun bakımlı olmasını isterken tarzını değiştirmeye yönelik sürükleyici ve aynı zamanda adrenalin seviyesi yüksek olan ortamlara davet ederdim
Terden konuşma ya Iyy. En sevmediğim şey konuşurken ağzından yemek kokusu gelmesi, pinti olması, dişlerinin sap sarı olması. Sevgilim yok ama bu arkadaşlarada geçerlidir hem erkek hem kız fark etmez. Bakımlı olmak lazım. Ben bir yere gittiğimde kapıdan içeri girdiğimde "Cavit parfümle duş mu aldın" diyorlar 😀😀😂😂
Eski sevgilimden bu yüzden ayrıldım genital temizlik sıfırdı 26 yaşında kız düşünün heryer kıl dolu ayrıca ay sonu günleri koku olurdu söyleyemedim içime attım hep midem. bulana bulana 6 ay geçirdim sonra ayrildim
@UnknownBoyXD ya iç camariirnda vardı iltihap soyunurken goruyordum sarı sarı idrardi belkide bilmiyorum ama ağır koku yayılırDi odaya sonradan oregndim bu özel günlerde koku olurmuş bakımsız kadınlar da
Valla ima ederek söyledim, laf sokarak söyledim, artık tak etti yeter ya rahatsız oluyorum dedim. Umursamadı. Ben de onun istediği şeyleri yapmamaya başladım.
Sonra da ben onun istediği gibi biri değilmişim diye terketti kodumun tatlısı...
bana hep çocuklukta babam asla üstün başın kötü diye utanma sen erkeksin. erkeğin amaçı ailesini koruyup kollamak. çalışıp zengin olmak eve para getirmek ve onları mutlu etmek derdi. böyle büyüdüm ben.
En İyi Cevaplar