Şu İnstagram efektleri psikolojimi bozuyor kendimden soğuyorum :/
Not: Nasılım sorusu değildir. Fotoğraf ile değil soru ile ilgilenin lütfen 😊
#elifguccix
Not: Nasılım sorusu değildir. Fotoğraf ile değil soru ile ilgilenin lütfen 😊
#elifguccix


botoks yaptırdım dolgu yaptırmayı da düşünüyorum burnum ve çenem ve elmacık kemiklerim bir tık daha iyi olabilir bence bir de boynumdaki çizgilere gıcık kapıyorum onları botokslatcam
Botoks uzmanı olsam sadece senin gelmenle zengin olurum
@kimbuhasan nasıl yani
Zaten güzelsin ne gerek var bunlar hepsine
@kimbuhasan bazı kusurlarım var ve gördükçe sevmiyorum
Böyle düşünmen yanlış her insanın bir kusuru var onların üstünden geçmek istiyorsan ya kolay yola kaçarsın botoks falan veya zor ama seni güçlü yapacak yolu oda kendi kusurlarinla yüzleşmek onlarla barışmak , barisarak sen kazanıyorsun zaten huzuru bulursun
Yaptırmazdim çünkü yüzümün hatlarını çok seviyorum eride kırışıklıklarım olsa bile 😊 her yaşın kendi olgunluğu var bence
Oluyor öyle takıntılar ya. Böyle düşüncelere genelde boşlukta olunduğu zaman bir mutsuz olduğum zaman kapılıyorum * a 1-2 haftaya vazgeçiyorum.
ışıklandırma doğru açıdan yapılırsa efektten daha etkilidir
Gerçek hayatta olmadıktan sonra önemi yok
Cevap
43Cevap
Yaptırmazdım. Estetik olursam anca çok ciddi bir sorun için olurum. Psikolojik sorun yaratacak derecede yara izi gibi şeylerde
İnsan kendini nasıl mutlu hissediyor ise öyle olmalı bence, Mutsuzluk yaratacak derecede rahatsız oluyorsa yapılabilir.
canım onlar photoshop ile yapılıyor istersen sende yap
Gerçek olmadıktan sonra anlamı yok
Bu konuda herhangi bir tavsiye istemedim.
Başlıktaki soruyu cevaplaman yeterki.
Hayır tabiki yaptırmam kendim beğeniyosam sıkıntı yok
Hayır yaptırmazdım çünkü hayat güzel veya yakışıklı olmaktan ibaret değildir
Zaten bu tarz efektler insanların güzellik anlayışını değişip insanların kendilerini sorgulamaya itiyor
Gerek yok a*q kime beğendiricem kendimi bu saatten sonra. Neysem oyum.
Dahasını daha fazlasını istemenin sonu yok ki ama ,
Olabilir, yaptırırdım. Ancak büyük değişim olacak şeyler değil. Daha çok basit estetikler.
Bir ara düşündüm sonra beni seven böyle sevsin dedim. Konu kapandı.
beğeniyorsan yaptırmamalısın. keşke makyajsız ve filtresiz dünya olsa
Gen havuzum şansıma uyumlu birleşmiş, normalde annemin burnu biraz uzun ama babamınki kısadır, baba genini almışım,
estetiklik bir durumum yok
Benim sadece göz altı yaptırır da şimdi gerek duymuyorum
Estetiklik bir durumum yok memnunum çok şükür halimden. 🙏
Ay yok soruyla ilgilenemeyeceğim şimdi ben fotoğrafa bayıldım :(
Yaptırmam sen yaptırır mısın?
Kararsızım :/
Ben yapman gereken bir yer göremedim. Nerene düşünüyorsun?
Burnum. Önden iyi yandan değil
Genelde doğallık her zaman birinci sıradır. Estetik olan herkes birbirine benziyor. Kıymeti kalmıyor.
Burun çok iyi kendini değiştirme 🤙🏼
Önden iyi ama yandan pek değil :/
Bence boşuna kafana takıyorsun burnun çok iyi 🤙🏼💐 ve ben bir laz'ım benim burnu yandan görsen ooo 🙄😂 çok tatlı yüz yapın var sakın hiç değiştirme 🤙🏼🤙🏼💐
kraliçe ayna dialogunu anımsadım. ayna ayna söyle bana benden güzeli var mı bu dünyada
Sorunun cevabı bu değil?
Güzelsin ama biraz kilo al
Veririm ama almam
Botoks dolgu yaptır
ya da yaptırma senin. Beğene her halini begenmeli
Kadın olsam ince bel olayına satardım çok iyi duruyor
yok iyi böyle
görseldeki kim hayalindeki kız mu
Evet efektli halim :/
Hayır yaptirmazdim ne gerek var ,
Yetiyor, hiç gereği yok.
Yaptırırım o sorun degil sorun para
bir burun estetiğim var ya :d
Onu ben de istiyorum ama çok kararsızım :/
Evet. Yaptırıcam zaten 😄
Gayet güzelsin esnetik derdin olmamali
İnstagram efektlerinden sonra bende düşünüyorum 😂
Bazen düşünüyorum şahsen
Hayır, yinede yaptırmazdım.
Memnun olmadığım bir şeyse yaptırırım
Begenmesem de yaptırmam
buna ihtiyacım yok ki :D :D
Resimde ki kız sen misin 😊
Sen biraz estetikle güzel bir insan olursun
Kendimi zaten beğeniyorum. Ama biraz değişiklikle çok daha iyi olacağım kesin.
bana komple torna tesviye lazım
Yaptırmam
Halimden memnunum çok şükür.
Kesinlikle yaptırırım
Para para para varlığın bir dert yokluğun yara
Hic yaptirmam
gerek yok yha doğal halimiz yeter
Yaptırmazdım
Hayr be
hayır yaptırmam
Ben yaptırmam.
yaptırırım şahsen
Yok yav yapmam
Bu kız kime benziyor kanka
Hayir
Sen yaptır ya burnuna
Burnumu nereden gördün pardon?
Evet de efekt var gerçek şekli anlayamazsın kş
Hayir.
Hayır.
Tabi ki yaptırmazdım
No gerek...
Yaptırmam
Yaptırmam
Hayır
hayır uğraşmam
Yaptırmam
Yaptırmazdım ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar