Haa bir de bana eksi veren sana da benden 10...#BenDeğilAmaKalbim10Numara😉
Ne kadar güzelsin/yakışıklısın? Kendine 10 üzerinden kaç verirsin?
Haa bir de bana eksi veren sana da benden 10...#BenDeğilAmaKalbim10Numara😉



yakışıklılığım kimine göre 10 dur kimine göre 6 .. ben 7 veririm kendimce.. ama karizmam vardır , kalabalığın arasında dikkat çekmeme yol açan bazı fiziksel özelliklerim ve tarzım var.. karizmama 9 veririm.. tabi reelde..
ama öyle bir kız çıkar.. hay tipini sevdiğim de diyebilir.. o zaman ben kendime 10 versem de pratikte 1 den öte geçmez :D :D
Yorum yapan kızlar ortalama 4-5 puan. Erkeklerde aynı. Kendimede o puanı veriyorum. Tabii bu ülkede nefes alıyorsa bir dişi, erkek için yeterli olduğundan, kadın için çokta önemli değil aslında 😂
Ikisi de iyi degil erkek çok yapmacık geldi bana kız da zaten sarışın gözleri hariç beğenmedim bir de minyon olması güzel kendime puanım daa
10 üzerinden
-5
1p üzerinden bir milyon
Kendime torpil yaptım skdjfj
🤣🤣
Cevap
110Cevap
Herkes miss Turkey herhalde masallah 😂 ben kendime 4 veririm
4ten yüksektir ablacım senin puan
3,5 anca sivilceleri, kara tenim, göz altı morluklarım ve sınıftan birinin bana amele demesi de bunu kanıtlar
Güzellik 2 falandır. Birisi - iyi normalin - demişti. Çirkinsinin kibarcası galiba 😂😂😂
10/8.5 veriyorum.
(Hayır size ne? Puanı veren benim)
9 da olabilir sösöd
5-6 falan. Öyle çok bakımlı falan değilim. Olduğum halimle naturel halimle 5-6
minimum 7 veririm, 9 u zorlarım 10 Brad Pitt, Chris Hemsworth, Tom Hardy
En fazla 3 😂😂 hak yememek lazım daha karizma adamlar var piyasada.
10/9,98 malesef birazcık kırdım gerçekci olmak lazım.
Sen söyle yildiz abla bana inanmazlar
10/10 çünkü kendimi seviyorum kendiyle barışık olan bir insan kendinden 10 puanı esirgememeli :D
Fotoğraftaki kızları gördükten sonra kendine 1 veririm anca..
Fiziksel olarak gayet iyiyim ama cok güzel olmak gibi bir cabam yok özellikle ugrasmam yani guzellesmek icin o yuzden 8 veririm.
10/8,5 insan begenir beni. düşmanim bile "yakisikli pic" demis arkamdan ehu ehu
Baba sitedeki herkes angelina jolie brad pitt imiş onu anlamış olduk mk
Eskiden yakisikliydim simdi cok cirkin buluyorum kendimi nedense eski fotolarima bakilirsa cidden cok yakisikliyim simdi fotolara bakamıyorum bile. Bu benmiyim diyorum ba aynada fena sayilmam ama fotomu gorunce ben kaciyorum kendimden dusun
3. O da saçlarımdan dolayı. Onun dışında burnumdan nefret ediyorum
Bu resimdeki 10 puansa kendime haksızlık ederim 😁 10 üzerinden 1000 veriyorum😁
Ne güzelim diyebilirim ne de çirkinim, bundan dolayı 4.5'tan 5 olsun, ortada olsun.
Ben açıkçası kendimi pek yakışıklı bulmam eskiden beri. Ama tabi buna kendim değil başkaları karar vermeli bence.
Fiziğim 10 üzerinden 10+saçlar kıvırcık 10 üzerinden 8+boy1.83 9 puan++kumral 7 =54 iyi galiba
Özgüven sahibi herkesi tebrik ederek kendime 3 veriyorum 😄
Kendimi seviyorum ve kendimle barışığım. 10 üzerinden 11 bile veririm.
10 ne be bana 10 yetmez 10 000 falan veririm. Ben mukemmelim bebeyim💃🏻
10 üzerinden 10 veririm kendim dışarısı umrumda değil
Kızlar versin dicem de bu kadar yorum içinden görülecek miyiz
Kendime 10 üzerinden 7.1 veriyorum lakin gönül, kültür zeka falan söz konusu ile 9.99 olabilirim 00.01'de mükemmel insan olmamasından ötürü.
Kendime bir puan vermek saçma olur. Ama herkes tatlı oldugumu Söyler.
Bunların biri fotoğrafın açısından iyi çıkmış diğerine zaten güzel değil
Gerçekler farklı olsa bile karizmam var o yüzden 10 😊
Bu kişiye göre değişir genel için geçerli güzellik kavramını kısmen doğru
10 üzerinden 10 verirdim kendime ben olmasam güzellik veya yakışıklılık diye birşey olmazdı zaten
On üzerinden beş. Normal bir insanım.
@sarkom ablacım yorumlarda kendine 8 verenlerden güzel oldugun kesin bu işte bir terslik var
@sarkom öyle zaten ama bir yandan da iyi bir sey mesela ben kendime o kadar yüksek veremem kendini güzel görmek iyi bir sey ya abartmadan tabi
@durumKritik Herşeyin fazlası zarar, buna öz güven de dahil. Gerçi kızlarda bir suç yok. Erkeklerimiz her önüne gelene "çok güzelsin" derse, kızlar elbette kendini bir noktadan sonra Adriana Lima, Angelina Jolie sanar.
Neyse herkesin güzelliği kendine, bunlar gelip gecici seyler. Insanın karakteri güzel olsun =))
Harbiden öyle ya erkekler çok şey yapıyor bide karakter konusunda da çok haklısın gerçekten öyle güzellik geçici
13 üzerinden 10 veriyorum kendime😊 Yani 10 numarayım
Bu kadar guzel olsam kimseyi takmamki begenmis begenmemis birileri 🤣🤣👍
Bilmiyorum güzelim ama goreceli bir kavram o yüzden bunu insanlara sormak lazım
9 diyeyim. 1 puani nazar boncugu niyetine kirdim.
11 verdim. 8 puanlık eş istiyorum.
8 veriyim normal bir güzellikteyim
10 üstünden 10 veririm her konuda güvenim sonsuz kndime 😉😉😘
10 veririm kendime 🤗
Aynen öyle türklüğümüz yeter bizim ırkdaşım 🥰
Türklük deyince hemen biri eksilemiş, ne var yani türk değil miyiz 😒
Eksi sayılar da kullanıma açık mı zkzjkxkss
10 üzerinden 7 veriyorum kendime.
10 üzerinden 8 i hakediyorumdur.
Pi sayısını üç alıyorum o kadar.
10 9/5 kusursuz insan yoktur 🙂
Bana biri 10/4 verdi bunu verenin tipini görmeyin gitsin.
Hiç makyaj yapmadığım için ve buna rağmen kendimi güzel bulduğum için. 7...
Başkası puan vermeli bu konuda 😊
Sayıların gücü yetmez beni puanlamaya 🤪
Düşündüm de çirkinim ya la ben 😂
3..
hadi kanaat kullandım 4..
10 üzerinden 9 olabilir
7 verdiler tanıdıklar 😂
7 falan..
#SanaVar sana puanım eksi bin (-1000)
Bıyığım bir başına 10 eder :D
5 puan verdim kendime
10 uzerinden 6 verirdim
-10 yeeaaaa 😂🤣😂🤣😂🤣
Tabiki 10 veririm buda sorumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar