Erkekler neden bakımlı kadınlardan korkup kaçıyor?

Bakımlı olmak kötü bir şey değil , oje sürmek masraflı değil, ağda yapmak da değil bunu kendimizde yapıyoruz, saçlarımıza bakmak yüzümüz soluk durmasın diye hafif renk katmak, hayır yani hem kendimiz için hemde sizin için beyler, ben gece 12 den sonra 1 saatliğine bile bakıma zaman ayırsam bana yetiyor kullanılan oje makyaj 300-500 değil? sizin kıllarınıza yastık gibi yatarız ama bizler sizin için yapıyoruz kendimiz için yapıyoruz niye kaçıyonuz bakımlı kızlardan
Erkekler neden bakımlı kadınlardan korkup kaçıyor?
Cevapla