Çok koyu kızıl boyadm açıcı ile acarak. şimdi biraz kırmızı bellı olsun istyrm. 





Resimdeki renk çok hoş ama o modelde boğulmuş gibi duruyo, biraz daha kısa soft bir kesimle daha hoş olmazmı
Bırak şimdi boyayı gel bak bir şey göstercem. Jsdjksjs
Cevap
4Cevap
Olur tabiki de ama bu renk de gayer yakışmış bence kurcalama derim
Bence yakışmış bozma hoş😏
dul kalmış kadınların rengi
güzel olur
İyi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar