Burnum küçükken kırılmış önden o kdr rahatsız değilim ama yandan berbat ötesi 


yaptırma be zaten herkez robot gibi aynı buruna sahip oluyor senin bence karakteristik bir burunun var farklı bir hava katıyor bence yaptırma ama yinede sen bilirsin.
Ucu baya büyük duruyor estetik olsan 4 bin lira en aşağı
Nefesle alakali sorunun varsa geniz eti falan kbbye git ayni zamanda istersen burnunu da yaptirabiliyosun bir tasla iki kus miss arkadasim yaptirdi
Plastik cerrahi daha iyi diye biliyorum
Cevap
12Cevap
Özel bir hastane de estetisyene git imkanın varsa onlar kbb ile ortaklaşa çalışıyor zaten
Ailemde beni kandiyor sanki salağım burnunda bisey yok yok diye ama gerçekten önden o kdr rahatsız değilim ama yandan bildiğin gargamel gibi
Gayet iyi hale getirilebilir bence takmamalısın
güzel burnunuz. ama tercih sizin burun estetigine gideceksiniz.
bence kötü durmuyır ama estetik pahalı ayrıca burun küçültme egzersizleri var fakat baya zaman alır
İlk önce KBB ye git burnunda deviasyon falan varsa onu da düzeltirler. Tabi sana kalmış özelde veya devlette burun yaptırman
Ben beğendim seni , talibim sana tabi istanbuldaysan :D Bu arada burnun biraz büyük doğru. Ama onun dışında yüzün çok güzel gözlerin bakışların falan.
Abartma bence dıkat cekıcı bırsey yok
Yandan çok kötü gözüküyor kendimden iğreniyorum bazen
bakayım
ya ben kime gideyim? boyum 1.48.
Sert bir yuzun var
ama
dok begemdim
sana findik burun tatli olur
Özel bir hastanede estetik cerrahiye gitmelisin.
Plâstik cerrahi k.. a... l
biraz tuhaf haklisin..
İyisin, beğendim ben.
İkiside olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar