Eşim 'kilo al kadın olduğun belli olsun' diyor. Neden böyle yapıyor?

Ben eşimle sevgiliyken kiloluydum eşim çok zayıf ve uzundu bende kilo vermeye başladım çünkü hiç yakışmıyorduk o ince sırık ben 19 litrelik damacanaydım o bana kilo vermek için kendimi yormamamı beni her halimle sevdiğini söyledi ama ben yinede verdim şimdi bana diyor ki kilo al azıcık kadın olduğun belli olsun eskiden çok güzel ve alımlıydın şimdi kürdan gibisin filan diyor oysaki boyum 162 kilom 55 eskiden 77 kiloydum ben bu halimi çok seviyorum kendimi bildim bileli hep kiloluydum ve küçükken herkes benimle dalga geçerdi özgüvenim sıfırdı şimdi kendimi seviyorum mutluyum ama seni herhalinle severim diyen eşimin böyle yapması beni çok üzüyor sürekli söylüyor bunu kaç defa kilo almak istemediğimi söyledim bana diyor ki sen kocan için güzel olmalısın kocandan başka kimseyi umursayamazsın ben zaten kimseyi umursamıyorum kendimden başka...
Hayır birde kendisi çok zayıf neden bu kadar kilo almamı istiyor anlamıyorum
Eşim 'kilo al kadın olduğun belli olsun' diyor. Neden böyle yapıyor?
Cevapla