Son günlerde gittikçe yayılan protez tırnak ve kalıcı oje her yaştaki bayanlar tarafından oldukça tercih edilmekte. Profesyonel ellerden çıkan sanatsal protez tırnaklar ile kalıcı ojeler birbirini tamamlıyor böylelikle sık sık oje yenilemekte tarih oluyor. Peki siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Böylesi tırnaklara sahip olmak ister miydiniz?
Protez tırnak ve kalıcı ojeyi tercih edenlerden misin?
- Her iki uygulamada da kullanılan malzemelerin zararlı kimyasallar içermesi kalıcı oje uygulamasının, tırnağın havayla temasını kesmesi tırnağın beslenmesini önleyerek mantar vb. enfeksiyonlara davetiye çıkarıyor ve uygulamalar yapılmadığında karşılaşılan tırnaklar da solgun, sağlıksız görünüyor bence.
- Hayır, istemezdim çünkü uzun tırnakların temiz, sağlıklı olması mümkün değil ve protezle desteklenen, kalıcı ojeli tırnaklarım olmasındansa güvendiğim bir el-ayak bakım uzmanının uygun gördüğü aralıklarda onun kliniğinde medikal el-ayak bakımı yaptırıp tırnaklarıma şekil verdiriyorum ayda 1 hafta da güvendiğim bir "nail bar"da sürdürdüğüm ojeleri kullanıyorum böylece hem tırnaklarımı kısa kullanıp, hem de estetik görünmelerini sağlıyorum ki hiçbir uygulama yaptırmadığımda da iyi görünmelerinin sebebi onları iyi beslemem.
güzel olmasına çok güzel ama oldukça pahalı işlemler bunlar bir de sıkıntı şu ki bir kere yaptırınca gel oje de protez tırnakta kendi tırnaklarınıza çok zarar verdiği için devamlı yaptırmak gerekiyor karşı değilim çok beğeniyorum arada yatırıyorum ama benim tırnaklarım çok hızlı uzadığı için max 1-2 hafta kullanabiliyorum keşke bu kadar pahalı olmasa
protez yaptırmadım hiç kalıcı ojeyi de genelde yurtdışında yaptırıyorum türkiye de bir kere yaptırdım el ayak oje manikür pediküre 150-200 arası bir ücret vermiştim ki dümdüz ojeydi farklı birşey istersen nail art olduğu için ek ücret alıyorlar sanırım
En İyi Cevaplar