Kalıcı oje ya da protez tırnak yaptırmayı düşünüyorum. Tam olarak farkları nedir? Siz hangisini önerirsiniz?


2sini de daha önce hiç yapmadım, kendi tırnağım aşırı derecede uzun, şekli düzgün ve ojeli zaten.
Ojeyi millet sürüp 10 sene çıkmadan durmasını bekliyor ama her duştan önce asitonla silip, her duştan sonra yeniden sürülmesi gerekiyor aslında.
Cevap
0Cevap
Tabii ki sonradan takılan tırnak bence daha iyi
Ben şahsen kendi tırnağımı fazla uzatamıyorum. Hemde deriye zarar veriyor UV ışınları. Protez ya da jel tırnak iyi olur.
Teşekkürler🥰🥰
Ya protez aşırı güzel duruyor ama çalışan bir kadınsan zor oluyor, kalıcı oje büyük rahatlık ojen matlaşmıyor kenardan çıkmıyor falan gayet güzel
İkiside değil oldum olası ojedir protezdir nefret ederim
Kalıcı oje yap gitsin
Kalıcı oje
Protez çok güzel duruyor tırnakta 💅
Protezi kendime daha iyi yakıştırıyorum
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?