Bizim yakın bir aile dostu evleniyor, kuaför 2500 tl fiyat vermiş. Yüz nakli olsa daha mantıklı değil mi?
Polat Alemdar, Ezel bile daha ucuza kapattı shsjsj
Polat Alemdar, Ezel bile daha ucuza kapattı shsjsj
Valla kız aklıbaşındaysa amacı seninle yuva olabilmekse ve durumunda olmadığını biliyorsa der ki
Hiç mühim değil ben ikindi vakti giderim kuaföre akrabamın düğünü var gibisinden giderim makyajımı saçımı başımı yaptırırım oradanda eve geçerim senle bir yemek yeriz gelinliğimi giyerim düğün salonuna geçeriz
Der ama öyle kızla karşılaşabilmekte iş tabi kaynananın da çok önemi var bazen kız anneleri duramaz
Benle yuva kurmuyor da dediğin mantıklı ama
Böyle düşünen kaldı mı ya
Bencem düğün olmasın, oldu da bitti dağılabilirsiniz 🖤
Yazık ya işte bir günlük için bu kadar masrafa ne gerek var, ya ben anlamıyorum saçma sapan şeyler için yüklü miktarda para bayılanların evlerinde darphane mi var yoksa bunlar matematik hesabını mı bilmiyor. 2500 lira gelin makyajı nedir Allahınızı seversiniz, ertesi gün paran nasıl buhar olup uçacaksa o makyaj da uçacak, bu nasıl zihniyet ya ne oldu bize?
Eşek olana semer vurmaya Bağdat'tan gelirler. Eleman köküne kadar hak etmiş, gelin kızımızı eleştirmek yersiz..
Doğru diyon valla, benim içim sızladı ama akmazmış özelmiş shsk
Sjsjsjs bu iyiydi
Cevap
14Cevap
Şimdi ben Evlilik tercihimi Zeki bir Adamdan yana yapacağımı varsayarak bir Makyaja o denli para vermeye kalkacak kadar aklımı yitirirsem ztn düğün öncesi beni bırakır haklı olarak 😂
Yurtdisinda yaşıyorum piyasa fiyatlarına çok aşina değilim, ama yazın Sünnetimiz vardı güzel nezih temiz ama abartı uçuga kaçmayan Kuaför tercih ettiysek , Erkek Kardeşi ablasiysam onlara öyle Gelin dinlemezsem müstakbel Eşime de ödetmem, sonuçta kesemiz bir olacak.
Çok güzel dedin valla.
2 bin mi 500? Alt tarafı gözüne far sürüp bir de allahına kadar kirpik takacak, ne yapmışlar öyle ya akjfhaf sadece makyaj mı, saç falan dahil değil mi? :/
500 verilir fazla o da yani bence maksimumu.
Porselen bilmem neysiymis özel ürünlermiş akmaz kokmaz shsh kütahya porselen svhss
Kadinlar evlenirken cok abartiyorlar bazi seyleri. O gun kendilerini prenses olarak hissetmek istediklerini biliyorum ama yine de cok abarti sadece bir gun icin hepsi.
O kadar parlarmış ki cebaril a. s sandım
Sadece gelin olsa o kadar tutmaz ama bunun yanında eger sagdıçları ve giden akrabalar varsa o kadar tutması normal
Sadece gelin sıfatı
Günlük yapılan makyajı gelin olunca gelin makyajı diye giydiriyolar sjjsjs
Baya hemde 😂
Porselen makyajsa ve sacta icine dahil ve ek sac kullanilacaksa normal ama tek makyajsa dugun yapma daha iyi
Saç yok makyaj shsh sanırsın 4 dönüm sıfatı var sgshsj
Bin olsa belki anlarim da cok fazla o
Arkadaşımın kına gecesi makyajını ve düğün makyajını ben yapmıştım. Hatta evde hazırlanmak isteyen çevremden birkaç kişide beni çağırdı ama çalıştığım için gidememiştim. Gelin makyajımı kendim yapabilirim çünkü çok güzel makyaj yapıyorum 😌😀
Ohaa gelinlik mi alıyor bu 😂
200 liradan fazla vermem valla jdjs
Piyasayı pek bilmiyorum ama bu fiyata ev boyanır shsh
Valla he hahahshsh
Sürdükleri de birşey olsa pazar oda satılan 1 liralık şeyler yüzüm mahvolmuştu bir kere kuaföre gitmiştim
Porselen gibi bir şey varmış
Kırılıyor mu bari sjsjs
Kütahya porselen sağlam olur bence shsjsn
😂😂
Tozutmuşlar iyice.
Bu parayı verenin aklına şüpheyle yaklaşırım.🤔
Ben çok şaşırdım ilk defa duydum.
Resmen keklemek için yer aramışlar.
Gerçi yapıldığı muhit ve kuaföre göre değişiklilik arz eder.
Hepinizin isyanı taa ki evleninceye kadar kusura bakın!! afsd
Hiç bir kuvvet ben evlenirken o parayı ödetemez hfsfh
Ahha büyük konuştu geçmiş ola o vakit zıhıhı
Ben yutamacağım laf etmem bombastic👀
Dediğin gibi yüz nakli mi yapıyormuş?
Kız zaten kendi makyajını yapabilir isterse.. bence gereksiz masraf..
Yazık günah valla
Ben vermem kuaföre gelin makyajı için para. Palyaço yapıyorlar. Hem sade makyaj daha güzel duruyor. Evde istediğim gibi kendim yaparım. En azından yürüyen sim olmam:)
ben masraf olmasin diye makyajimi kendim yaparim cok yapmaya gerek mi varki neyine 2500 tl veriliyor su ise anlamadim cok makyajli mi olunuyor yani ne gerek var boyle seylere 😂
2500 TL vermesi saçma olmuş. Şu az sezonun en iyi makyajcısı bile max. 700 TL ye yapıyor. İşin içinde saç vs şeyler vardır ajjssj
Ozel ürünlermiş shsh dedim abi ev boyamıyorsun 2 karış surat altı üstü shsh
Seninkileri yiyorlar he benden söylemesi ajhsjsjs
Ben aklı verdim ama kız "yha ama çokselll. . S. s. s" tribe girmiş sjsn
Ben dedim sana ne varsa dul kadınlarda var diye aksjsjdj
Akraba makraba tanidik manidik yok mu millet kuaföre para veriyor. Ben makyaj yapmicam valla sacmalik bence
2500 tl çok değil bence sen evlenmediğin için bellki çok uzaksın bu işlere ama evlendiğin zaman ne demek istediğimi anlarsın
Evlimiejn sen
Kuzenime müstakbel karısına tam 5000 bin verdi evet yanlış duymadınız, sosyatik düğündü tabi de, 5000 bin arkadaşlar onlara cok normalmiş
Sanatçılarla kendini bir tutamayız adam 100 liralık şeye 200 verip üstü kalsın diyor. Bizim burada gelin başı makyajı 250 tl damat tıraşı falan 150 tl
Çok istemiş o ne ya 😂 ben kendim yaparım makyajımı. Aşırı yoğun gelin makyajları çok çirkin oluyor. Masumiyetini kaybediyor bence.
Vayy bee malzemelerin içinde altın-gümüş tozu felan mı varmış 👀👀
Öyleyse bu devirde makyöz olmak lazım agscahaj
benim için problem yok daha pahalı olsa işime bile gelir salonumuz var en büyük gelir gelinlerin umarsızca sime bogulup abartılı saçlar yaptırması :D
Oha bütün malzemeleri en orjinalinden alsak o fiyat tutmaz.
Benim annem nişan düğün toplam 500 falan alıyor. Ama mahalle arasında
en az 1.500 tl kuaförden çıkış. vazgeçin bu masraftan israftan
Yüz nakli olsa daha mantikli 2500 ne yaa😂😂😂
En fazla 500 geneli öyle
Bir kuaför için bu kadar para harcamaya hiç gerek yok 😄
Oha shshsksj
1 yıllık kuaför masrafım o kadar etmez. en fazla 350 o da ciks bir kuaförse eğer.
Kuaföre göre fiyat değişiyor tek gelin başı 1500 tl den başlıyor
O hangi kuaformus kazikci hibine. Yeni kafami ekmiş. En fazla 100 200
:D 500 falan olur max.
2500 nedir cidden şaka gibi
Hocam alt tarafi 390 euro civari ediyor. bisey olmaz
7 sülalesinin saçını yaptırırsa 10.000 lira da ister
ortalama 600 lira bildigim yerlerde.. o kadar parayı boyaya verecegıme kendım yaparım daha iyi.
Wooowww... çok saçma
Ben kendi makyajımı kendim yaparım. 😅
Hayatımda hiç gelin makyajı yaptırmadım ne bileyim ulan😏
Gelinin yanındakilerle birliktedir o fiyat bence sadece makyaj o kadar olmaz saç makyaj her şey dahil. d
O fiyata devlette burun estetiği bile olur çok uçuk fiyat maksimum 500 tl olmalı
1 Kuruş para vermeden kendim yapıcam.. Alfayız..
Bulamadık söyle shkhsj
10/10 makyaj yaparım, çirkinlik insana bir şeyler katıyo djcjdk
Sen gelince sorum süper seçiliyor efsunlu musun sjsns
Gizli adminim... Ben seçiyorum
Ama güzel de soruyom sanki 👀
10/10 soruların var valla, öyle herkesi övmem ama soruların gayet nicee
Bilirim torpaam var ol
Çok saçmalıyorlar hiç doğal ve güzelde yapmıyorlar.
Ben 500 vermistim 5 sene once
Ucuz yırtmışsın
Gelinlik fiyatı o be 😂 max 250-300 tl olmalı.
Anlamadım ki shjsjn altın tozu kullanıyor herhalde
Adama yazık. ben o parayı asla harcattırmazdım ona gidip gelinlik kiralayıp alırdım la uçmuş kadın
Valla yazık üzüldüm çocuğa shsn
2.500 milyer-milyon vay mk :qq 👏
1 ay geçim parası shsj
Kuaför fiyatları öyle artık nerde kaldınız siz
700 1000 vesaire eyvallah anlarım. Ama 2500 normal değil beya
Onun istedikleri doğrultusunda fiyat artar eğer o kadar para vermek istemiyorsa daha düşük bütçeli bir şey yaptırır kötü de gözükmez aksine çok şık modeller var. Yaptım, ordan biliyorum. Al kanıt moruk;
https://resimyukle.xyz/i/3JNcR6
Ne kadar bu mesala
İyiymiş 😄 bunu atam bari onlara
Bazı lüks yerler bu fiyatları istiyor
Çok para. Vermem asla
Yuh.
Max 500 olmalı bence
Bence gereksiiz o kadarı da
Damat düşünsün bunu ona da para veremiyorsa..
Ohaa çok vermiş maksimum 350 veririm
Kadınlardan nedir çektiğiniz arkadaş
Sajksjsjsksjsjshdjd
@BjkliiHatunn herkes ayrı bir dert 😂
00000
Masrafsız
Make up artistler kadar iyi makyaj yapan arkadaşlarım var. Kaldı ki düğün dernekler bana göre değil.
Ne güzel
O fiyata estetil olur 😂
Oturur kendim yaparım makyajımı mis gibi
Çok fazla değmez birkaç saatlik makyaj için
Yüz nakli iyiymis yaa, tuttum bunu 😂😂😂😂
500 felandır 😂✂️
yeni surat satın alıyordur o emin misiniz?
Sanki gelinin klonunu yapıyolar hağ. k.
Yuhh be o fiyat çok fazla
evde yapmak en mantıklısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar