Kalan ömründen beş yıl verip, on yıl gençleşmeyi kabul eder misin?


Olmayacak bir şey, farz edelim ki oldu, asla kabul etmem, günün sonunda sadece kemiklerimiz kalacak daha ötesi yok.. İnsan kendini ölüme hazırlanmalı önce
Etmem. Yasiyacagimizi yasadik zaten insan sonrasini merak ediyor.
o zaman 8-9 yaşlarıma geri döneceğim, o yüzden hayır. aşdweğfşlweğ
Hayir tabiki son gunlerimde korkudan 20 yil yaslanirim😂
Cevap
22Cevap
Kime ne faydası var. Önemli olan sağlıklı mutlu huzurlu yaşayabilmek. Mesele gençleşmek falan hepsi hikaye...
Hayır tabiki onun yerine iyi yasarım iyi yaslanırım daha iyi
13 yaşında görünüpte napıcam, beni zaten 17-18 sanıyorlar
Fiziki olarak hayir ancak zamani geri alabileceksem evet
Kabul ederim. Çünkü 10 yıl geçleştikten sonra ne kadar kalacağını kim bilebilir ki Allah tan başka?
Yok böyle iyi.
Yo hayır yaşlanmak hayatın bir parçasidir
70yasimda olsam evet derdim 😂
Kabul etmem her yaşın kendi güzelliği var :)
Hayr zaten gencim
hayır gereksiz bir şey olur.
Daha ne kadar gencelim 8 yaşına mı düseyim😂😂
5 yıl kardayız , olur
Gerek yok bu sekil ilerlemesi daha iyi
Onu ileride isterim. şu an için erken.
10 yıl gençleşmek mi? 😮 Almayım ben. 😐
hayır, halimden memnunum..
Yine +5 karda oldugum icin kabul ederim.
beğenen böyle begensin
Etmem
Hayir? 😂
Gerek yok
Rabbim sağlıklı ömür versin uzun ya da kısa
yaşıyoruz işte o kadar matematiğe ne gerek var. :)
kalan ömrüm 4 yılsa
Istemezdim her yaşın ayrı bir güzelliği var
isterdim :D
Saçma
gerek yok.
Ederim
Hayir
İstemem
İstemem
Ederdim belki
5 cok
Hayır
Ederim
25 olarak 15 yaşıma gidip şimdiki kafamla çok şeyler yapardim
Hayır
Düşünmem lazım😂
Hayır
Hayır zaten gencim😂
Ederdim
Hayır tabii ki de 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar