Kırmızı rujun hakkını; sarışınlar mı veriyor, yoksa esmerler mi?

Part3 diyor ki; kırmızı ruj esmerlere mi, yoksa sarışınlara mı yakışıyor?
Part3 diyor ki; kırmızı ruj esmerlere mi, yoksa sarışınlara mı yakışıyor?
Kırmızı rujun hakkını; sarışınlar mı veriyor, yoksa esmerler mi?
Kırmızı rujun hakkını; sarışınlar mı veriyor, yoksa esmerler mi?
Cevapla