#feminizim
#herkadınözeldir
#benbuyumbenimbedenimbenimkararım

Balık etli isterim.
Güncellemede yazan ve yakıştırılmaya çalışılan anlamı az çok anladım ve böyle malca bir benzetme ve yakıştırmayı beklemiyordum diyebilirim. Sanki aynaya bak tipsizsen zayıf kadın ya da balık etli kadın isteme der gibi ya da tam tersi.
Şu algıyı bir yıkın artık ya balık etli kadında çirkin değildir zayıf kadında çirkinlik GÖ-RE-CE-Lİ dir. Aynaya bakın ona göre diyorsun madem neden böyle bir tercih etme ile ilgili soru soruyorsun? Hadi baktım aynaya tipsizim ve zayıf istiyorum ya da balık etli istiyorum sanane ya.
balık etli ve minyon kadın her daim tercihimdir
benim boyum 1,87 kilo 87
bende olmayanı arıyorum hocam. aynaya da baktım sayın soru sahibi. senden yakışıklıyım elhamdülillah. bıyıkları badem yağıyla besle de erkek erkeğe bir konuşalım.
Benim boy 1.99 kilo 99 bu biz uzun erkeklerdeki minyon kız merakı nerden geliyor :D bende 1.70 üzerinde kızlarla pek ilgilenmiyorum
Minyon kadın mı 153 minyon mu cüceye mi giriyorum jelwlrl😂😂😂
Biraz uzamanda fayda var tabi yine de minyon kızlar uzun kızlara göre daha tatlı oluyorlar :D al koluna çanta niyetine taşı jcjsbbf
Ahahahahs yirim ya 😂
Türkiyedeki balık etki kadınlar bunlar gibi ince belli değil ki 😄 beğenilen bunlar olsa bile bizdekilerin çoğu ben de balık etliyim die boşuna seviniyor 😄 göze hitap edebilen balık etli kadın, ince belli ve orantılı bacaklı, ince bilekli olandır. şunu bizimkilere bir anlatsınlar bence. bazıları da var boy 1.60 kilo 70-80 balık etliyim diyor 😄😄😄
Balık etli kadınlar daha çok tercih ediliyor diye düşünüyorum.
Cevap
173Cevap
cevabım zayıf. balık etlileri övelim de egonu tatmin et diye feminizmin arkasına neden saklanıyorsun? ayrıca insanlara fikrini sormuşsun sana tenezzül edip cevap verenlere de tipinize bakın slklar uff diye hakaret etmişsin. yorumlara da şöyle bir göz gezdirdim üstünkörü bir hakaret falan da bulamadım pek. siz ne yiyip içiyorsunuz da bu hale geliyorsunuz anlamıyorum. yazık gerçekten
ayrıca zayıf kadınlara tahta iskelet memesi yok bunun vesaire gibi yakıştırmalar yapıp konu kilolu kadınlara gelince "tm kdnlar ççktirr" popülizmine girmenize de ayrı hastayım. sen öyle olmayabilirsin genele sesleniyorum ben. neyse zayıf daha kadınsı daha zarif geliyor sonuç olarak
Balık etli kadına aşık olduğum da oldu, zayıf kadına da...
Hepsinde hoşlandığım, sevdiğim bir şeyler oldu.
Karşılıksız, sevilmeden de, karşılıksız da olsa sevebiliyorsanız, balık etli ya da zayıf olmasın bir anlamı yoktur.
Kadını tartarak mı değerlendirelim yoksa kasaptan et alır gibi kilo hesabı mı yapalım... Geçinebileceğim 100 kilo kadın, 50 kilo manken gibi kadından daha makbuldür. Geçinmeye bakın siz napıcaksınız kilosunu fiziğini totosunu boyunu posunu
Sevdikten sonra göbişli olsada olur tığ gibi olsada olur herşeyden önce saygıyla sevebilmek..
ay göbişini yesinler senin :D
Kendinizi kandırmayın. Zerafet güzellik zayıflıktır. Haa kuru çöp değil ama böyle koca got şişme meme de değil.
Mesela herkes Kendall Jenner i Kim Kardashiandan daha güzel bulur
Aynen zayıf severim bende spor yapan bakımlı minyon olmalı tabi ben böyle seviyorum diyebilirim herkesin görüşü fakli olabilir
Etine dolgun olmalı bence. Ne çok zayıf ne de kilolu.
Kesinlikle hayır minyon olucak kız
katılıyorum @Büşra_cık
Bu soruyu sıranda ayrı tuaf kadını zayıf şişman kısa uzun diye ayrım içine sokup tercih sebebi yapması çok yanlış bu soruya cvp veren bütün erkeklerde cinsel yönden cvp vermiş aklı orda oldugundan 😡
Balık etli kadın falan sevmem o ne yağlı yağlı yav. Aynadaki goruntum de güzel ona göre bir beklenti içindeyim. Benim kaslarım belli yağ oranim dusukken bir danayla birlikte olmayacağım tabii ki.
Ozaman bir yürüyen iskelet abime! 😆😆
Biz erkekler illa kaslı olcakmi diyoruz erkekler kaslı olsa bile evlendikten sonra 9 aylık hamile göbegi yapiyolar
Helaaaaaalll 👏👏👏😂😂😂🤣🤣🤣 erkekler morcivert olmuşlardır sjsjshdjddb
Cok zayif cekici degil cok sismanda e herseyin fazlasi zarar spor sart ama erkekler zayif olana boraz daha yatkin sisman olana hic bakilmiyor ince olana yine bakiliyor illaki bu bir gercek
Bir kadın olarak diyebilirim ki safinaz gibi kadınlar iticidir. Bu balina gibi balıkları sevindirmesin ama. Normal kiloda kadınlar tabiki daha iyidir.
Ben şahsen esmer orta kilo minyonum sadece bacaklarım biraz fazla onun dışında karnım falan sıfır zaten sadece bacaklarım ah o bacaklar😔
Merak ettik. ya oyle bir anlattin. ki bakali bir anlattigin gibi mi. mis. :)
İkizimi buldum 😂😂
Şu bacaklar ve kalçalar da minyon olsa manken gibiyiz aslında👌😂😂
Genel. olarak bizim. turk kizlarikin hepsinin. poposu cok büyük :)
Kimmis. o ikizin.
Görseldeki karılar gibi etli kıvrımlı olun, balina olmayın..
Kadın dedigin biraz etli ve esnek olmalı. der ve susarim.
kesinlikle :D
Balik etli sanki daha cok yakışıyor. Cok zayifinda kaburgalari sayiliyor. Olmamasi gereken yerde kemikleri batıyor 🤪
Bizim ülkemizde balık etli anlayışı bildiğin fok veya balina balığı olduğu icin ben zayıf ve fit diyorum.
fok seviyorum ben :D
Abla sen olayı çok yanils anlamışsın
Hem soru sormuşsun hem de cevap veren erkekleri aşağılamışsın. Değişik bir vaka. Şişman kadın sevmem zayıf olmalı.
Piyanist bana bırak🎹🎹🎹
Kadınların erkeklerden çok balık etli sevmesine nasıl bir anlam yüklemeliyim bilemedim 😂
Balık etli 👍
Sizde kendinize kadın bulucaz diye bı yıl uğraşıp sonra ayrıldıktan sonra kuyruk acısından buraya gelip kadınlara kötü yorum yapmayı biliyonuz
Balık etliden kast edilen şey kadının çok zayıf olmayıp ele avuca gelen şekilde olması zaten ki en çok tercih edilen de budur.
avucumdan taşa da bilir bence sıkıntı yok :D
Zayıflık idolümdür erkekte uzun ayni zamanda heybetli ve orta seker-zayıf kızda zayıf olmalı bana göre
Ben erkek olsaydım balık tercih ederdim ele gelecek kadın biraz yumuşak yumuşak oh miss 😂😂
Bazı kadınlara zayıf olmak bazılarına da balık etli olmak yakışıyor. Esmerlere zayıf olmak, kumrallara da balık etki olmak yakışıyor bence.
Beklentiye göre değişir bu.
Seks te zayıf kadınla her pozisyonu uygulamak kolaydır. Ama kimileri de dolgun ister
Eğer kadını kendi isteklerime göre sekillendirseydim baştan kendim yaratirdim ozaman.🙄😐👿
Balik eti diyenlerin hepsinin ortak düşüncesinin ne oldugunu biliyorsunuz anlatmaya gerek yok iyiki orta kilodayım.
o konuda çok iyiler ve çekiciler kabul ediyorsun sanki :D
Etlerinin kaba olması kilolu olmaları o konuda iyi oldugunun göstergesimi oluyor muş?
açıkçası o konunun iyiliği verdiği zevkle doğru orantılı. ve bence kilolu bir kadın daha çok zevk verir
Herkesin görüsüne saygım var olabiir senin görüşün 😂
Ama sisman kadindan sogutan cirkin kadin da var kilo carpan gibi bisey kadin guzelse guzelligini cirkinse cirkinligini katliyor sisman seviyorum diye ben de sevmem misal kilodan hormonlari bozulmus kollari killi vucudu degisik kizi sisman seviyoruz diye ortaya cikiyoruz ama bazen dusunuyorum acaba o kadar sevmiyor muyum diye 😂
Seni bilmem ama ben fit manken vucutlu begeniyorum.
fit vücutlu kızlar da güzel ama ne biliyim kilo iştahı nefse teslim olmuş şehvete kapılmış kadını temsil ediyor gözümde belkide kilolu olanların güzel olanlarını daha çok sevmemdeki neden bu
bazen kendimi kocaman göbeği olmuş yürüdükçe sallanan 30 40 yaşlarında hatunlara bakarken buluyorum
Damperli kamyonun altında kalmak istemediğim için; zayıf tabi ki :D
Kadının fiziğine değil, kalbine ve aklına bakarım.
Allah'ın yarattığı en güzel varlık kadındır.
Ben sevdikten sonra; dünyanın en güzel fiziğine/güzelliğine sahip kişidir gözümde.
aynaya baktım karar veriyorum ben her ikisinide isterim aynı anda olursa daha bir hoş olur
Balık etli ama zayıflikta cok hos balik etli olursada bence göbek olmadimi cok hos
Ne çok zayıf ne balık etli olucak. Orta halli ama zayıfa yatkın. Boyunu da 1.65 yaptık mı ter temiz
Güncelleme harika katılıyorum 😄
Ne zayıf ne cok balık etli ortası iyidir her zaman.
arzulasın beni mutlu edilsin karşılıklı. hiç önemi yok fiziğin...
Aynaya baksam da bakmasam da, ağzımın tadını bilirim..
Dolgun olsun ki tutup sıktığım da avuçlarımın içi dolsun
türkiyede balık etli kadınlar oldukça fazla olduğundan balık etli kadın tercih ediyor türk erkekleri
balık etli kadın güzel olduğu için öyle tercih ediyoruz başka bir sebebi yok ayrıca bayağı olan değil nadir olan arzulanır fakat bu olayda konu bu değil :D
dolgun kadın göze hitap eder, kıyafeti tasır. zayıf kadın seksi olamaz bence
Gönüller bir olduktan sonra gerisinin ne önemi var ki
beyni olan, karar alıp uygulayabilen, onurlu kendine saygılı kadın! Anlayana
Balık etli kadında çok güzeldir hatta çoğu balık etli kadınlar daha güzel oluyor.
Kadın eğer doğuştan kadın ve dîşî ise giydiği herşey yakiskiyorsa hiç farketmez
Zayıf kadını tercih ederim. Kucakta taşınabilir ve her pozisyonda sevilebilir.
bakıyorumda 120lik top gibiler bacakları binaya sallasan bina komple yıkılır ince olacak abi.
Tabikide balık etli olacak ama fazla değil zayıf istemem ben.
Bence ikisinin ortası zayıf olcak ama o kemikler de gozükmeyecek.
Tahta göğüs ve kuru g*t te olmicak tabi
Bu resimdeki bayanlar ideal fizikteler. Ne eksik nede fazla
Ben bir erkek olarak hafif balık etli kadından yanayım.
Balık etli kadınlar candır allahın bereketi dir
Gerisi çöp bok
Zayıf, birde istisnai durumlar oluyor ikisinin ortası onlarda olabilir :P
Balık etli tabi yemeğin salçası kadının balık etlisi ☺
Kadin olsun
Farketmez
Kadinligini kullanabilen kadin olsun
Tipime göre en güzeli benim olmalı😊 üç resime gelince sen hepsini taş olarak seçmişsin 😊
Zayıf kadın tercih ederim
Not: Aynada tipime baktım gayet iyi bir tipim var
Duvara bakmis olmayasin😂😂
Her zaman balıketli /:
Vücudunu çok iyi kullanabilen kadın.
Balık etli olmalı kadın ele avuca gelmeli
Zayıflığı daha çok beğenirim şahsen.
Balık etli daha cezbedici
Balık etli de olur zayıfta olur
Balık etli, dolgun kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar