Kızlar jilet kullananlar bakabilir mi hangi Venus'u almalıyım?

Kızlar ben jilet kullanıyorum Venus breeze nin kenarları jelli olan. Resimdeki mor olan. Ama başlıkları çok pahalı olmuş artık alamıyorum o yüzden simply Venus 3 ü kullanmaya karar verdim o da pembe olanı. Ama onun kenarlarında jel yok yani kayganlaştırıcağını pek sanmıyorum. Kullanan var mı şu pembe olanı alırken cildi kesiyor mu ya da acıtıyor mu memnun musunuz yani?
Kızlar jilet kullananlar bakabilir mi hangi Venus'u almalıyım?
Kızlar jilet kullananlar bakabilir mi hangi Venus'u almalıyım?
Kızlar jilet kullananlar bakabilir mi hangi Venus'u almalıyım?
Cevapla