Burun ucu ödem azalınca zamanla bir miktar iner mi?

Burun ucu ödem azalınca zamanla bir miktar iner mi?
Atel dün alındı. Ameliyatın 8. günündeyim. Burnum gördüğünüz gibi şiş.
Ucu kalkık geldi doktora sordum ilerleyen zamanda ödem gidince ucu düşücek daha da inicek dedi. Tecrübeli arkadaş var mı?
Ucu kalkık geldi doktora sordum ilerleyen zamanda ödem gidince ucu düşücek daha da inicek dedi. Tecrübeli arkadaş var mı?
Burun ucu ödem azalınca zamanla bir miktar iner mi?
Cevapla