



Bende burun ameliyatı oldum ve 1 aydan geçti tamamen sekil alması ve şişliğin inmesi ama biraz da doktoruna bağlı bu cook iyi bir doktorsa 2 haftada iyilesenlerde oluyor ama benim ki aşırı fazla ödem oluştu daha sonra yavaş yavaş ödemi attıkça burnum sekil aldı biraz zaman geçsin düzelir umarım. Acil şifalar🙋
Doktorum tecrübeli idi. Ucu zamanlar 5-10 derece kadar düşer o zaman çok daha güzel olucak dedi. Size de çok geçmiş olsun.
Benimki 8 derece düşmüştü ama burnum felaketti şu an mükemmel sizde pek birşey durmuyor rahat 10 derece düşer sizinki de bir kaç hafta içinde umarım
Zamanla evet oturuyor burun görüntüsü. bir kaç ay içinde tam şekle kavuşursun.
Şekilden ziyade ucu bir miktar düşer mi? Dr 5-10 derece arası düşer dedi. Sizce?
Yorumunuz için teşekkür ederim ☺️
İyi dilekleriniz için minnettarım. Yolunuz, çiçekli bahçelere açılsın
Yer çekiminin etkisiyle düşüyo zaten ilk ay tam yukardayken zamanla aşağı doğru düşüyo her burun ameliyatında bu böyledir
evet ama seninki kalkık bile değil ki benimki acayip kalkık bildiğin domuz burnu gibi kalkıktı seninkinde hiçbişey yok
Senin kalkık olan burnun zamanla biraz indi mi? Geçmiş olsun.
indi tabi çok kötüydü benimki hala daha şiş ama kalkıklığı 1 ayda normale döndü
1 ay sonra ucu inmişse bu çok iyi. Erkeklere fazla kalkık burun iyi gitmiyo feminen gösteriyo.
seninkindede kavis yok bişey yok
Kavisin olması hoşuma gitmez zaten. Kavis kadın burnuna yakışır
çok bağnaz bir görüş oldu teşekkür
Cevap
2Cevap
Bende daha yeni burun amaliyatı oldum aynı sizinki gibi biraz kalkık sizinki ne durumda düşüş oldu mu
Geçmiş olsun güzel duruyor eğrilik falan yok
Teşekkür ederim kardeşim ☺️
Rica ederim bro :) ne demek
Burnunuz indimi acaba
1 senede tam oturur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar