Dudaklarım çok mü küçük arkadaşlar? ben dolgu yaptırmak istiyorum yandan minik göründüğünü düşünüyorum?

Sizce yaptırayım mı? İnce dudak mı daha güzel yoksa kalın olan mı?
Dudaklarım çok mü küçük arkadaşlar? ben dolgu yaptırmak istiyorum yandan minik göründüğünü düşünüyorum?
Dudaklarım çok mü küçük arkadaşlar? ben dolgu yaptırmak istiyorum yandan minik göründüğünü düşünüyorum?
Cevapla