Sizce yaptırayım mı? İnce dudak mı daha güzel yoksa kalın olan mı?


bence çok minik değil tam kıvamında koy renklerle ön plana çok rahat çıkar
Çok güzel dudakların var. Küçük değiller asla dolgu yaptırma
Cok küçük degil ama rahatsızsan yaptır:)
Cevap
12Cevap
İyi gözüküyor. bence birşey yaptırma. bu haliyle tüm ihtiyaçlarını giderir.
Yoo gayet iyi güzel dudaklarin var diyecem
Yeterli bokunu cikartma
Gayet iyi bıçak altına yatma derim.
Bence güzel dudakların var hiç gerek yok
Gayet güzel bence
Ooo tisort nautica orjinal mi 😂😂🤣🤣
iyi işte
hayır gayet iyi
çok tatlı bence bozma
iyi bence xd
yoo normal iyi
Yoo değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar