
Evet
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çok güzel ve çarpıcı bir kadın. Kişilik olarak da çok tatlı biri olduğu röportajlarından anlaşılıyor. Magazinsel olaylara neredeyse hiç karışmamış ve yıllarca kendi çizgisinde kalmış bir kadın olduğu için kendisine hayranlık duyuyorum.
Zaten orda yüz güzelligi önemli degil ki, Miranda neyse de bazi modellerin yüzü o kadar cirkin ki insan hayret ediyor orda önemli olan vücut güzelligi, uzun boy gerisi faso fiso.
Ama onların her bir mimiği bile önemli hareketlerine jestlerine her şeyine dikkat ediliyor sadece güzellik değil. Ayrıca mirandanın gamzesinde boğulurum o kadar güzel bir kız
Evet güzeldi en azından kadın evlendi yuvasını kurdu..
Cevap
7Cevap
Bana geldi bu teklifte kabul etmedim e sonra tabi çok üzüldüler adamlar kahrından napicagini bilemedi bir anlik üzüntüyle aldilar bunu😂😂
Kendisi gayet güzel neden olamasın.
Sen onun kadar güzel misin?
Viktorya sikrıt mankenleri güzel mi oluyor da?
Manken olmak için yüzden çok fizik önemli.
kadın gayet güzel. hatta fazla güzel
Evet güzel ve tatlıydı.
Neden photoshoplu fotolar atıyorsun kezoo
Evet
Ne düşündüğüm kimin umrunda.
En güzellerindendi Rosie’den sonra
Hay g*tüm
Kadın çok tatlı
Barbara daha güzel
Pek değil.
Evet
çok seksi kız
Güzel tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar