Güzellik & Bakım Daha önce revolution marka fondöteni kullananlar memnun mu? selinaymarji22 Takip Et Guru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kapatıcı gibi olması çok tatlı ona tav oldum 😁Kalite olaraktan güzel midir? Daha önce revolution marka fondöteni kullananlar memnun mu? Cevapla Fondöten Soruları Marka Soruları Kullanıcı Yorumları ve Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Cerensevim Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl çok kötü bir fondöten. yüzde daha yaydıramadan katılaşıp boya gibi duruyor. tavsiye etmiyorum. 0 0 Yorumla
No__problem Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Bu markanin herseyi cok iyi 0 3 Yorumla selinaymarji22 +1 yıl İddalı bir marka o zaman Yorumla No__problem +1 yıl Evet hic ig tv makyaj videosu izlemiyosun sanieim🙂hep kullaniliyor bu marka far paletleri harika Yorumla selinaymarji22 +1 yıl Ben yeni keşfettim gerçekten çok tatlı gözüküyorlar ama zor bulunuyor sanırım 😊 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
çok kötü bir fondöten. yüzde daha yaydıramadan katılaşıp boya gibi duruyor. tavsiye etmiyorum.
Bu markanin herseyi cok iyi
İddalı bir marka o zaman
Evet hic ig tv makyaj videosu izlemiyosun sanieim🙂hep kullaniliyor bu marka far paletleri harika
Ben yeni keşfettim gerçekten çok tatlı gözüküyorlar ama zor bulunuyor sanırım 😊
memnun musun
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!