Sizce de öyle mi


Populer kültür, modanın insanları bu mükemmellik algısından uzaklaştırdığı yazılmış.
Sizce de bu şekilde saglıklı görünüm mü daha iyi, zayıflık mı?


Ben her zaman en ideal ölçülerin kişinin kendini nasıl '' güzel ve iyi '' hissettiğinin ve deamında zayıflık değil de hangi yaşam şeklinin daha sağlıklı olduğunun destekçisi oldum. Zira ne şu gördüğüm tablodaki '' garipliği '' ne de zayıflığı hoş karşılamıyorum.
Popüler kültür ise sürekli değişen bir olgudur, çok ehemmiyeti yok nezdimde.
Simdi kelly brook 39 yasinda ve yasina gore cok iyi bu yastaki bir kadin balik etli olabilir ki kaldiriyo yakisior ama 20 yasindaki genc kiz bence olmamali cocuk surata kadin bedeni gibi durur cu ku
Herkesi tek bir gorus altinda toplayamaz kimse bu tür zevk söz konusu durumlarda.
Bana gore fotograftaki vucut mukemmel degil, oldukca iri.
Zayiflik diyince neden akliniza hastalikli bir zayiflik geliyor anlamadim ama kadinlarda daha zarif görüntüyü hoş buluyorum ben. Sismanlik saglik demek degildir ve herkesin kendi standardi var.
İyi de bu da toplum baskısı ki? Ya sülün gibi ipincecik ve fit bir vücuda sahip olacaksınız. Ya da balık etli ancak ince belli ve kalça ve göğüs bölgesinden dolgun olacaksınız. Şimdiye kadar hem kısa boylu ve balık etli bir kadının güzel bulunduğunu göremezsiniz.
Cevap
8Cevap
nasil ya benimde ölcülerikm bunun gibi ben niye ayni degilim
Kadın çok güzel duruyor. Ayrıca çok güzel gülümsüyor.
Şu kadinada kizlar sisman diyor ya hayrrt icerisindeyim kadin yasina gore balik etli ve kivrimli fizigi var tahta kurusundan hoslanmiyoruz
Sağlıklı olduktan sonra zayıf ve ya balık etli ne farkeder
Güzel vücudu varmis yalan yok güle güle kullansın 🤣🤣
Bu kadin hoş ama biraz sisman bence
Su aygırından hallice.
balina 😁👌
şişkoluk nezamandır mükemmel :D
Beli çok kalın bu mu güzel wtf?
Güzel popo biraz geniş ama ben ideale uymam 😂
Hayrı çok şişman
iyi gayet
Ne s...
Yanlışdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar