Tüy dökücü krem ya da losyon kullanıp fayda gören var mı?

Bu aralar sık sık karşıma çıkıyor merak ettim. Tüy dökücü losyonlar ya da kremler gerçekten faydalı mı? Derma Glabris Losyon diye bir ürünü tavsiye ettiler de aranızda hiç deneyen oldu mu? Nasıl birşey acaba? İlk defa deneyeceğim korkuyorum tüyden kurtulalım derken vücudumuzu kaybetmeyelim bir de :(
Tüy dökücü krem ya da losyon kullanıp fayda gören var mı?
Cevapla