Yüzüm de acayip kaşıntı var 2 gündür ne yapmalıyıım?

Yüzümde hiç sivilce çıkmazdı sivilce bastı bir ara doktora gittim bana benzoxin diye bir krem verdi gece yatmadan önce sürüyorum yüzümü aşırı kurutuyo ama kullanıyorum sivilce çıkmasın izler kaldı geçsin falan diye. Ben bu ilacı 12 gündür kullanıyorum son 2 gündür yüzümde acayip kaşıntı var ve azıcık kızarıklık vardı. Bende bişeyden alerji mi kaptım diye yoğurt yedim ve yoğurt sürdüm. şu an pancar gibiyim. Yoğurt yüzümü alev alev yaktı ve kıpkırmızıyım şu an 5 dakika bile yüzümde bekletmediğim halde. Kaşıntı neden vardır ve bu kızarıklık nasık geçer?
Yüzüm de acayip kaşıntı var 2 gündür ne yapmalıyıım?
Cevapla