Arkadaşlar tabiki kişiden kişiye göre değişir ama sizin yorumlarınızı bekliyorum 


benim gözlerimde o renk. açıkcası bana göre en güzel renk o. renkli gözler bana soğuk geliyor. tek geçerim yani ;)
ooooooooooohaaaaaa bu nasıl güzellik inanılmaz ötesi 🙄
Başta ben olmak üzere çokoş😂
Ben çok beğeniyorum
Ne demek
Cevap
7Cevap
Benimde gözlerim koyu kahve rengi bence maviden sonraki en güzel renk 💕
Güzel.
Kadınlar sonuöta ahaha
Güzel bence.
Guzel
hiç çekilmezler
Güzel
Çok güzel oluyorlar
Çok güzel
Güzel
Sıradan.
Güzel çekici
Güzel
Fena sayılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar