Bir de şu porselen pudra işi var. Bakın bayanlar, sevdiğiniz kişiye yapmayın bunu. Yüzünde çukur, dağ bayır ne varsa hepsini kapatan birşey bunla kendini sevdiren duştan sonra nefret ettirir boşattırır. Aman aman abartmayın makyajı. Yüz deformasyonunu söylemiyorum bile. Doğal güzellik iyidir. Ne demişler: " Güzelin güzeli uykudan uyanınca, çirkinin güzeli hamamdan gelince.." Uyandığınızda güzelseniz kasmanıza hiç gerek... güzelsinizdir her halinizle.
High lighter daha yeni yeni kullanılmaya başlandı fakat fondöten bazen çok abartılıyor. Hatta fondöteni kapatıcı gibi 2-3 kat uygulayanlarda maske gibi duruyor. Özellikle telefonla konuşunca, biri ile yanak yanağa öpüşünce falan çok kötü bir görüntü oluyor. Bence tek kat yeterli.
En İyi Cevaplar