Hadi yüzü bayağı güzell, ama fiziği sahiden berbattt hiç bakmıyor kendine. Bacaklar aşırı kalin, bel yağları hallice çok garip model olması Benden kötü fiziğii, bu fiziğe güzel diyen ya obezdirr, ya abazaa bir Miranda Kerr, Doutzen kroes fizikleri bakn
Herkes fizigi guzel yazmis inanamadim resmen. Ayva göbegi var kadinda yuh kör musunuz karın kası desen yok sıkı bacaklar desen yok kıvrımlı ince bel desen yok. Ee daha ne?
3
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Türk insanı hafif ince belli olanaa zayifff deme hastalığı varr, çoğu insan obezz olduğundann öyle sanıyorlar
Şahsen boy hariç fizik yapım genel manken fiziğine çok benziyor ve barbaranın fiziğinde olmayı çok isterdim. Belim ince ve kıvrımlı, basenlerim bacak kalınlığında geliyor ekstra basenim yok ve bacaklarım da ince, omzum da orta genişlikte. Ölçü olarak 90-60-90 a yakınım ama barbarayı hem yüz hem fizik olarak aşırı kıskanıyorum ve onun yerinde olmayı çok isterdim. Çok beğeniyorum hem fiziğini hem yüzünü.
Ben barbara palvini beğeniyorum dümdüz kıvrımsız modeller örnek verilmiş miranda ve doutzen bence olması gereken fizik bu ben barbarayı beğenmeyen birinin gerçekten kıskandığını düşünüyorum…
Yoo ben sadecee iri kemikliyimm, ama yağ fazla spor 3 kere farklı spor salonuna gittim o gittiğim spor salonlarindaki hocaların hepsi beğendi fizigimii
En İyi Cevaplar