Aşırı kıllıyım evlenmek istemiyorum. Lazere gittim çözüm değil. Hormonlara da baktırdım onlarda da sorun yokmuş. Ne yapayım?

ne yapayım şimdi gelde delirme arkadaşım. Etrafıma bakıyorum kızlar ne güzel tüysüz. Tüylüyselerde en azından sadece bacaklarda onlarda görünmeyecek şekilde ayva tüyleri gibi. Ben bile bu durumdan fazlasıyla rahatsız oluyorsam bir erkek neden olmasın? Gelde bu şekilde evlen
Aşırı kıllıyım evlenmek istemiyorum. Lazere gittim çözüm değil. Hormonlara da baktırdım onlarda da sorun yokmuş. Ne yapayım?
Cevapla