Sizce de kızlar Mine Tugay'ı çok kıskanmıyor mu 😇?

Bana öyle geliyor, Bir kaç gün önce arkadaşım durduk yerde Mine Tugay'ın profiline girip "Yaa bu kadının neyini beğeniyorlar, ne var bunda falanca da çok beğeniyor" dedi bunu diyen kişi en sıradan kadını bile yerlere göklere sığdırmaz kişi 😄eheh ama Kadın daki olay bence sadece güzellik degil, aşırı zarif, kibar, çekici bazı kızlar gibi egolu, şımarık değil bizim Ülkemiz de zarif, alımlı kadın azlığından herkes hayran kızlar boşuna neden aramayın! Kadın ZARİFFFF.
Kadınlığının farkında, bunun gibi zarif kadın çok az var Türkiye de.
Kadınlığının farkında, bunun gibi zarif kadın çok az var Türkiye de.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadından çok daha güzelini gördüm, ama bu kadin kadar Endamlı, zarif, alımlı kadın çok az gördüm.
Sizce de kızlar Mine Tugay'ı çok kıskanmıyor mu 😇?
Cevapla