Yav önce şunu bir anla ben onunla birlikteysem her şeyiyle kabul etmişimdir ki bu makyajsız halide dahil ve hiç bir insan dört dörtlük değildir herkesin kusuru var önemli olan o kusurlarıyla kabul edip sevmek kabullenmek o kusuru senin örtmen anladın mı beğenmem değil yani beğenirim yarimse beğenirim😉
bende makyaj a karşıyım arkadaş bence her kız da bı guzellik var onu göremeyen erkekler utansın ego kasan kızlara da yazıklar olsun kendını begendırcek dıye her turlu makyajı yapıyor gerçi makyajı erkeklerden cok kızlar için yapıldığını düşünüyorum :)
Hayır tabiki kendisi yüzünü yıkayıp gelecek ve benden makyaj mı bekleyecek. Aradığı sadece görsel güzellikse ilişkiyi bitiririm ben kimsenin egosunu tatmin için istemediğim halde makyaj yapamam yallah
Hayır tabi ki de beni olduğum gibi kabullenmiş olmaz o o zaman makyajla bir ömür geçmez kaza vs herhangi fiziksel kötü bir durumda seni bırakıp gider o sevgili ne gerek öyle birisine gitsin baştan ben istemem öyle birisini
Güzel kadın makyajsız güzeldir zaten. Ve hep makyajlı olmaz. çocuğu öperken ikşdebir rujunumu tazelicek kız :) komik olmayın. Öyle erkeklerlede birlikte olmayın. Sizi siz olduğunuz için seven birileri illa olur
@Mustto benim yüzümü beğenmeyen yanımda işi olmaz makyaj pek tercih etmem bir maskara yılda iki defa onada gerek yok ben kullanıyorum kirpikler uzun takma kirpik gibi
En İyi Cevaplar