Oksidasyonla saçlarımı açtım çok kötü oldu, nasıl düzeltirim?

Arkadaşlar siyah boyalı saçımı açmak için yoğun oksidasyonlu açıcı sürdüm çok güzel açıldı bakıra döndü fakat süremediğim yerler full siyah çok kötü görüntü oldu bu saça koyu bir boya tutar mı böyle kahve tonlarında ya da ne yapabilirim seçenekler neler kuaför dışında
Oksidasyonla saçlarımı açtım çok kötü oldu, nasıl düzeltirim?
Oksidasyonla saçlarımı açtım çok kötü oldu, nasıl düzeltirim?
Oksidasyonla saçlarımı açtım çok kötü oldu, nasıl düzeltirim?
Oksidasyonla saçlarımı açtım çok kötü oldu, nasıl düzeltirim?
Evet tutar
Hayır tutmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çingene gibi mi durmuş ya moralim bozuldu 😔
Oksidasyonla saçlarımı açtım çok kötü oldu, nasıl düzeltirim?
Cevapla