Yiğidin hakkını vermeyi öğrenin beyler 😂😂
Dünyaca ünlü bu erkek modellerden hangisi “sen erkeksen diğerleri ne?” dedirtiyor?
Yiğidin hakkını vermeyi öğrenin beyler 😂😂
XY kromozomuna sahip canlılar erkek oluyor. En azından biyolojik terimi böyle.
Bunlar XY kromozomuna sahip ise biz çirkin erkekler kromozomsuz muyuz?
Yani onlar da erkek biz de. Bakalım bakımsız olsalar böyle olacaklar mi ☺
Black 47 filminde ne demek istediğimi çok iyi anlatıyor. Aynı soruyu ırlandalı hizmetçi bir kadınla ıngiliz asil bir kadınla kıyaslama yapan bir lord erkek soruyor. Cevabı manidardir
Bunların bakımsız hali bile karizmatiktir. Baksana boylarına poslarına elmacık kemiklerine
Tamam not aldım 😄
Türk erkeğinin eline su dökemez bu tirrekler :))
Madem menüde bunlar var, alayım o zaman Levi ile Sean'ı
Ulan daha erkeksi kumral yok muydu...
Yüzünden çatır çatır seks akan tip...
Bunlardan yakışıklı olan model bulamadım 😂
Ulan bu harcanır mı beee!
instagram.com/andreadenver3
Oyş bu da sevilmelikmiş he 😍 bir dahakine kullanırım bunu da canısı
😍😂😂
Levi Stocke çok yakışıklı. :) Sanırım dövmeleri sayesinde ilgimi çekti, dövmeli erkeklere zaafım var da♥
Benim de ❤️
Dövme cidden erkeğin en güzel aksesuarı bence (kadınların da aynı zamanda) :D
Cevap
62Cevap
Bu elemanların askeri ücretle çalışan hallerini de görmek isterim. Ondan sonra hormonlarınıza danışırsınız kim daha güzel diye :)
Kıskanma ya 😂
Bence sen boş yapma. İnsanımız saçma sapan şartlar altında çalışıyor. Bu adamların yüzü makyajlı ve bakımlı. Vücut dediğin şey de parayla yapılan bir şey. Kıskançlık değil gerçekçi oluyorum. Sen yabancı dizi izlerken ağzın sulansın yine sana karışmayız. Ama durum bu...
İnsanlarımızın çalışma şartları ile bu adamların yakışıklılıkları ne alaka bir durum şu an?
Sen nasıl makyajla ve bakımla güzelsen bunlar da makyajla bakımla güzel oluyor. Geçim sıkıntısı olan biri sence kendine bakım yapabilir mi?
Bakımı makyajı olmayıp çoooook güzel erkek ve kadınlar var. Misal dur örnek atayım da anla
Jeremy Meeks
Bu adamı Google’da aratırsan sevinirim. Hapisteki bir suçlu. O adamın orada ne bakımı süsü olabilir?
Güzellik doğuştan gelir. Bakımla sadece daha da güzel yaparsın hepsi bu.
Yokluğun bu seviyeye gelmiş olması üzücü
Ahaahhahahaha kıskançlık böyle bir şey demek 😂
Neyini kıskanıcam mesela?
Adamları kıskanmasan böyle garip garip yorumlar yapmazdın. Sor bakalım kendine. Ben bunları neden kıskanıyorum? Adamların dünyanın en yakışıklı modelleri. Ben kendimi neden bunlarla karşılaştırıyorum?
Karşılaştıran sensin ben değilim
Canımcım seni karşılaştırdığım yok. Kendi yazdıklarını okursan gereksiz yere gerildiğini anlayacaksın 😄
Ben gerilmem. Hele ki yanımda iki kelimeyi yan yana getiremeyecek birinin sosyal medyada bu tarz işler yapması beni hiiiç germez.
Bak ya 😄 bükemediği eli görünce nasıl da çirkinleşiyor insanlar
Ben gerçekleri söylüyorum. Hayal dünyasında değilim. Bunlara aşık olup yine kıllı göbekli biriyle evleneceksin. Uyarmak istedim ama sen bayağı boyut aşmışsın...
Benim bunları beğenmem hayal dünyasında yaşıyor olduğumu göstermez. Adriana Lima’yı beğenen her erkeğin onunla evlilik hayali kurmadığı gibi 😂😂😂
Ne çok kişiselleştirdin iki üç modelin yakışıklı olmasıını hahaha
Hâlâ kişiselleştirmek diyor. Adamlar bakımlı ve bizim insanımız kendine bakım için para ayıramiyor. Toplumsal bir sorundan bahsediyorum sen hala kişiselleştirmek diyorsun. Bu neyin kafası ya?
Asıl senin kafa neyin kafası? Sorduğum soru dünyaca ünlü modellerden hangisinin daha iyi olduğu. Sen gelmiş alakasız alakasız cevaplar veriyorsun. Yok asgari ücret yok para ayıramıyor bizim millet. E ne alaka benim sorumla 😂 Duyarını başka yerde kas. Hadi canım
Fantazi dünyandan çıkarsan bir gün bunları düşünürsün. Gerçekçi olmak bizim milletin istediği şey değil ve zaten bu zeka seviyesi ile alakalı bir durum sen de haklısın. Çok kasma kendini.
Milli mücadeleni sahalarda yap canım sanalda değil. Malum öylelerine klavye kahramanları deniliyor da 😂😂 Artık üstüne gelmeyeceğim. Sen ne dersen o başkan. Büyüksün
Senin abazaligini ifade etmek delikanlılık mı oluyor? Söylediklerimi anlamaya zekân yetmiyor. Bu yapabileceğim pek bir şey kalmadı. Maddi durum bakım vs. Bir şeyler diyorum ama sen hala organını dinliyorsun. Sen de haklısın ne diyim.
Ahahaha ünlü birini beğendiğimi dile getirmek abazalıksa en büyük abaza benim “istediği olmayınca çirkinleşen kardeş”
Rezil Rusva etmişsin kardeşim öyle ölmez füze yolla 😂 çok güldüm adamsın. 👏
Kadınlardan da hepinize parmak ısırtacak olanlar çıkıyor ve ben daha hiçbir kızın bir başka kıza bu benden güzelmiş dediğini görmedim :D :D
Yok yanılıyorsun. Güzele güzel derim ben
o zaman sen istisnasın bak bende kabul ediyorum adamlar harbi yakışıklı :D
Aynen öyle 😄
:D :D
ee noldu ben de bi'siyler kıpraşmadı aaaaa abvkjhgf
Hormonlar oynaşmadı mı 😂
hormonel oynaşmalar sevdiceğimde kalmış herhâl😁
Bence Türk erkekleri daha çekici bunlar soğuk ve donuk geliyor bana aslında Türk kadınları içinde geçerli bu
Alakası yok sadece cinsiyet ayrımı yapmıyorum 😅
Ben joker hakkımı kullanıyorum
Nalaka :///
Bizim cinsiyetimiz hakkinda hep kuskulanirdim... demekki dunya uzerinde 2 den fazla cinsiyet varmis.
Ama bu bakis acisi ile 3 olmadigi kesin 😝
Klasikleşmiş modelleri erkek diye önümüze koyacagına babam kadar olmaz hiçbir erkek deseydin anlardım şu modeller gibi olmak 1 sene bilemedin 2 sene saçı uzat hafiften kirli sakal bir de vücut giyinmeyi de bildikten sonra al sana resimlerdeki gibi bir erkek
acıdım sana böyle yapaylaşmış insanlarla Türk erkeğini karşılaştırdığın için 😒😒
bunların hepsi çirkin türklerimiz daha yakışıklı sanki
Keşke sende kendi orjin resmini profiline koysaydında dünyalara sığmayan o güzelliğini görseydik
Ben ne alaka? Kendimi sorduğumu sanmıyorum 😂
Bilmem kıskandım heralde baksana gizliden sataştım 😅
Belli :)
Hayır tatlım tabiki kıskanmadım fakat bunların dışındaki erkeklere insan değilmişçesine bir paylaşım olduğunu düşündüm ayrıca 2 ve 3 ün dışındakilerin çok sıradan hatta vasat olduğunu düşünüyorum 😉
3 ve 4 olcaktı :)))
Doğrudur
Bunların çöplükten mi bulmuşlar ne? Douglas Booth'u ya da Keanu Reeves'i gören olmamış herhalde.


Herkes kendi benliğinde jendini yakışıklı görüyor hani kadınlarda da var dudak ısırtacak kadar güzel
Hayır o değilde, dünyada böyle erkekler varken bizim erkekler, kısa sıska ya da çok kilolu halleri ile kızları begenmiyor ya cidden gülüyorum :D :D :D :D
Ben de senin akılsız olduğunu görünce çok güluyorum😂😂😂😂😂😂
Akıl yoksunu insan taklidi yapmaya çalışan beyinsiz seni
@halikarnassos98 üstüne alındıgına göre malzeme belli :D yarası olan gocundu vol 1
İnsan insanı begenmeyebilir dostum bu normal bisey tabi senin bunu kavraman biraz zaman alır ben ustume alınmadim 1 boyle olan erkekler saygısız yapiyosun bu da 2
Dış görünüş o kadar onemli deildir onemli olan karakterdir.
Bu da vol 2
@halikarnassos98 hadi hadi tamam aglama :)))
Benim aglayacak durumum yok bence sen aglamalisin ki Turk erkeklerinin karakterine sahip deilim diye😎
@halikarnassos98 ahasjdh sen bunu dedin diye hemen aglıcıgım... Ortaya söyledigim bir lafı kisisel algılamanız zaten açıklıyor herşeyi.. o yüzden çokta şey yapmamak lazım :)
Ben kişisel algılamıyorum ortada yapilan bur saygısızliktan dolayı seni uyarıyorum sözlerine dikkat et diye
Bu arada bence ağlamalısın
@halikarnassos98 askdhakjdha baya baya uzatıyor
@halikarnassos98 Bence sen ağlamalısın. Bu denli üzerine alınman normal değil. Katılmıyor olabilirsin ama kavga haline getirmek neden? Normal biri okur geçer en fazla..
@halikarnassos98 Üzerinize alınmanız tuhaf , dediği yanlış değil ki. Belki uslubu farklı olabilirdi. Ama erkekler kadınları eleştirince no problem. Doğru yazmış. Kavga etmeye hazırsınız. KS iyice bozdu.
@adnanhancı Noldu Bülent Ersoy mu olmaya karar verdin? Saygisiz kızlarin tarafinı tutuyorsun da
@tuvanahancıoğlu Çünkü egoist saygısız kaba kızlardan bıktim artik anlıyor musun boyle yorum goduğum anda sinirleniyorum çünkü kızlar olgunlukla karşılayan saygıli demokratik kiz toplulugu olsaydi bende böyle demezdim
@tuvanahancıoğlu Deger verdigimde kendini bişey sanmalarından bıktım
@adnanhancı ADNAN ABLAAA
@tuvanahancıoğlu beni takip edebilirmisin
@tuvanahancıoğlu mesaj atabilirmisin ben atamiyorum bu arada
@halikarnassos98 Buradan kız düşmez, hele bu zihniyette birine hiç düşmez. İyi geceler. Ayrıca kız sadece fikrini belirtmiş. Saldırmak yersiz. Ki kendinizde kabul ettiniz kisisel meseleleriniz oldugu için üzerinize alındıgınızı.
@tuvanahancıoğlu gercekten çok kibarsın bu arada yazdikların için saol keşke senin gibi yazsa herkes
@halikarnassos98 Acıyorum sadece ve gülüyorum :) Birde kızı tavlamaya calısmalar falan. Gece gece güldüm baya
@tuvanahancıoğlu hem öyle hem de bu yorum içindi ben kavga etmek istemeyen birisiyim ama böyle yorum görünce sinir oldum o yüzden hem buradan kiz düşmez neden öyle söyledin
@adnanhancı kız tavlamak mı gerçekten çok kibarsın demek tavlamaya çalışmak mi oluyor işte fesatliğin buradan belli
@halikarnassos98 mesaj at bana falan zaten teşekkür etmek için askdmalkdms
@adnanhancı sus istersen
@SporcuMan hem insanları aşağılıyo hem deben uyardım diye suçlu ben oluyorum
@SporcuMan kajsdnskjadnskad değişik kafalar cidden :D koskoca sitede sizin üzerinize alınmanız :D neden acaba ksdllk
@adnanhancı kardeş ben alınmadım ki saygı duyuyorum rusları beğenmesine ama bir şeyi eleştirmek var saldırıp hakaret etmek var bu arkadaş da onu söylemiş ve bende haklılığını söyledim yoksa bana ne ki sonuçta tanımadığım bir insan yani tanısamda umursamazdım.
Bunlar yakışıklı mı oluyor?
Olmuyor mu
Kıskançlık olarak algılama. Kendimi yakışıklı bulduğumuda iddia etmiyorum ama Türkiyede bunlardan daha çekicileri mevcut
Türk erkekleri kötü diyenler gelsin Kötü diyenler size kapak olsun
Zevkine bayıldım 👌😘
Serseri serbest stil bir adım öndedir. Levi Stocke 👍🏼
Yakışıklı değiller çok kabalar
Bence tabi herkesin gözü farkli görüyor :)
Erkekler yine kudurmuş kıskançlar 😂
Dkkdkd evet ya 😂
Latin kızları size bin basar demiş bir tanesi
Sırf girdim Google Latin kadınlarina baktım
Manken hariç hepsi vasat
Sadece fizikleri var
😂
Hepsine taş çıkarırım
Sen mi
Evet Allaha şükür katalog mankeniyim zaten
Kaan Boşnak benzettim
Burnumuz ve saçlarımız çok farklı 🙄
Bilmem yandan benzettim ben
Doğrudur..
David Gangy 😍
Salyalar aktı :D
Benim dee 🤤🤤
Hahahaha erkekler de Kızlar da Beğenmemiş bunları gerçekten çok komik ya 😂😂😂 hatta bunlardan yakışıklıyım falan diyen bile var baya komik ya iyi eğlendim gece gece 😂
fizik olarak benden iyi ama bu seçeneklerden hiçbiri yüz güzelliği açısından benimle yarışamaz, hatta david gangy dediğin adam bildiğin çirkin
🤣🤣 yav he he, şampiyon sensin.
Dünyaya gelirken tüm statüyü yakışıklılık ve çekiciliğe vermişler heralde
Bunu bir erkek dese kizarim. Açıkçası hoş bir tabir de olmamış. Yakışıklılık açısından Levi iyi ancak bu diğerlerini hor görmeyi gerektirmez.
Bir ihtimal o dövmeler olmasa Levi Stocke ya da o kadar masum olmasa Marlon Teixeira.. soruda ki modeler abartılacak erkekler değil :))
Kıskanılacak bı yanları yok kiskanan kızlar. Hayaller hayatlar. Sonuçta model bı insan kendine bakmalı. Ama sıradan bı Latin kızı bile size bin basar
Hiçbiri dedirtmiyor fazla abartmayalım. Onur Tuna, Burak Çelik gibi Türk erkeklerinden daha iyi görünmüyorlar.
Hayaller işte. Hangisi dönüp birinize bakar?😂 Önce koltuk altı kokunuzdan bir arının
Ben erkeğim, diğerlerini bilmem. Horoz gibi işime bakarım, başkası beni alakadar etmez. "Got Got Got Got Got..."
iyide bunlarin hic biri yakisikli veya vay canina diyebilecegim erkekler degilki 😞
son 3ünün tipi bana benzediğinden karşılaştırma yapabilirim ki onlardan yakışıklıyım. İstanbul'un varoşlarında falan oturuyorsan pek yakışıklı erkek göremiyorsundur muhtemelen.
Yastık niyetine kullanılcak bir göbekleri olmadıktan sonra bunları neyliyesiniz kızlar?
A' daki çok tatlış yerim😍😍😍🤣🤣
Bende yiyeyim nolur 😍😂
Beraber yiyelim 😀😍😂
Olur bana uyar 😍
😍😍❤😀
Levi'den bir paket istiyorum. Bişey denicem.
O paket önce bana gelsin ama. Bende bişi denicem 😂
İkinci el kabul etmem, ben birinç! Sjdjs
Paket istemeyelim bence. Baksana erkeklerin görüşlerine. Millet meselesi haline getirdi bazıları. Yakında linç edilicez 😂
Küçük tatlı kıskançlar onlar. Ya da usulca hepsi bir şakaydı deyip kaçmalı ahfkf
Kaçmak iyi bir fikir 😂
David Gandy :)
Bu arada ; Gabriel Perez'i de ekle benim arkadaş
Erkekler yakışıklı olmak zorunda değil. Cinsiyetçilik yapmayın. O zaman kadınlar da güzel olmak zorunda. Başlığı hiç beğenmedim.
Burak özçivit bunların hepsini toplar 10 takla attırır
Ben de burağa 5 takla attırırım. Bu hesaba göre ben her birine kaç takla attırabilirim?
Ben kocam icin diyorum Allah a şukür. Ben güzele guzel demem guzel benim olmadıkça :)
Oha resmen gözüm şenlendi analar neler doğuruyor hey yavrum heey
La kızlara bak , bide bizimkiler bir kız görünce bak bak erkekler hepsi saldırdı diyolar :) bütün alem bunlara saldırmış. Sapıklar sizi :))
Kıskanmadım ama gerçekten şu ikincisi nedir Allah aşkına? Diğerleri iyi.
İyi değiller
Marlon Teixeira <3 <3 <3
of ya bunları görünce tipimi s*kıyım diyorum :D
Kdkdk kahkaha attım 😂
of ya :D
Hiçbiri. türk olsaydı belki. yabancılara ilgim yok.
aferin
Yabancılık ozentisinden bir kurtulun artık
Tamam nasıl istersen
Sean O’Pry bana benziyor daa
Gigi Hadid de bana 😂😂😂
Yiğidi öldürdüm hakkını verdim David Gangy rakibim olabilir sadece :D
@Sadhippie Diğerlerini kadınsı buldum ondan rakip yaptım
biz ölelim anasını satıyım erkeğiz diyoruz bide şuraya bak
Ben bunları erkek olarak görmüyorum. Bunlar meta bunlar mamul
Hiçbiri 😼
Beni niye koymayı unuttun 😒
Kddk bir dahakine koyarım seni 😂
Teşekkürler 😂
Her dişinin döllenmek isteyeceği erkek tipi.
Bunu diyenle "erkekler abaza" diyen tip aynı tip.
Ne kadar NAMUSLU ROLÜ kesersen kes, bir yerde ele veriyosunuz kendinizi. Gizli ABAZALAR... 😉
Gerard Butler yunan heykeli gibi adam ❤
Gerard Butler la yarışırım :D
ben değilim o, bu arkadaş benim bir alt modelim :D
türkiye de çok çeşit erkek var. bu tarz seviyorsan trakyalı veya kafkaslı erkeklere bak derim.
örnek olsun diye attım. avrupa ya taşınmadan önce ben de burdakiler yakışıklı sanırdım ama gelince o modeller falan azınlıkta. vücut olarak bir kısmı body yapıyor avrupada ama türkiye de insanların vakti yok emek sömürüsü çok. ama akıllı ve yakışıklı istersen türk erkekleri daha üstün.
yukardaki soruyu oku bir. sanki türk erkekleri çirkinmiş başka değeri yokmuş gibi konuşmuş soran kişi. bak bu çocuk itü de çift bölüm bitirmiş + master + doktora yapıyor, kendi haline kibar bir insan. bunun gibi birkaç tane üst model insan daha mevcut.
sorudaki yabancı modelleri araştırsan boş gezenin boş kalfasıdır vücutlarından başka birşeyleri yoktur. ben buna karşıyım.
Bizim türk erkeklerine bak birde şu Dalyan gibi delikanlılara bak
Öhöö öhöö
Baban da Türk biliyon demi karsim
@blackk_girll şu kadar saf olma türk erkekleri de türk kızlarını beğenmiyor
Hemde benim babam yarı Batum göçmeni yari yabancı Türk kanı olduğu soylenmez
😂 şaka yapıyorum. Ben de senle aynı fikirdeyim. Sevgilim de türk değil zaten.
@blackk_girll en güzeli kız bırak türk erkeklerini azıcık yüz verilse kendilerini biseyden sayiyolar
😂 egolari tavan ama gorile benziyorlar. Burda yabancı erkekleri seven kızlara laf atıyorlar yok o da size bakardı felan diye. Sanki Rus kızları onlara bakar dnKbssns
@blackk_girll he he aynen yabancı erkekler bize deli oluyor röportajları vardı hepsi güzeller demiş bu arada seninki nereden😂
😂😂 Amerika'dan
@blackk_girll nereden buliyonuz bende İtalyan istiyorum
Yani ben onu bulmadım o beni buldu diyebiliriz sbamzbsn bizim sınıfa gelmesi sayesinde tanıştık. Knk böyle yabancıların tanıştığı siteler oluyor. Öyle bir yerden İtalyan biriyle tanisabilirsin. Bulursam ayarlarım sana 😉
@blackk_girll himm tamam kuzum unutma 😂
Kendi egolarınızin büyüklüğünden Türk erkeklerin ne kadar kiymetli oldugunu goremiyorsunuz Türk erkeklerin bir başka sever sahiplenici sever ama yabancı erkekler sence oyle sever mi bir düşün
@halikarnassos98 ya bı git hödük
Bir gün anlayacaksınız ki yabancıların sizi iki dakikada silip atacağını o zaman diyeceksiniz ki Türk Erkekleri ne kadar iyiymiş diye...
Sizi Amerikan Özentileri
Vatanın başına buşsy gelse iki dakikada topuklayacak adamlarsınız siz
Senin nefes almanı saglayan da erkekler bunu unutma Kurtuluş Savaşında sen yaşayasın diye kaç asker şehit oldu senin haberin var mı yok tabi...
O yüzden Turk Erkeklerine laf söylerken 2 kez düşunun
O konu ayrı bu konu ayrı. Konuyu saptırma.
@blackk_girll konuyu saptirmiyorum kendi erkeklerimize yaptığınız saygısızliktan bahsediyorum😡😡😡😡
@halikarnassos98 neden kadına şiddet var neden kadına küçük kızlara tecavüz var neden kadına hakaret var neden kadına küfür var küfür ettiğinizde ananı s*km diyorsunuz neden hep KADİNA gelde türk erkekleri sevilsin şimdi
Herkes aynı değil . Bütün Türk Erkekleri aynı terbiyede aynı uçkur seviyesinde değil sanki yabancı erkekler hiç mi tecavüz etmiyo hic mi taciz etmiyo. Yabancı ülkelerde babası kızından çocuk yapiyo 20 yıldır hapis tutuyo bodrum katinda kanin dondu değil mi şu an yabancı erkekler okulu tarıyolar.
Bide Junko Furuta olayinı bir araştir ne demek istedigimi anlayacaksin
Bu olayi öğrensen Allahima şükürler olsun diyeceksib
Josef Fritzl bu arada kızina tecavuz eden çocuk yapan
tanışalım Türk erkeği gör bir.
Arada kaldım ya sen de haklısın görüş sahibi de haklı 😅
@hello_world olum bir dur zaten ortalık karışık
3 resimdeki delaknlı yakışıklıda dövmeler itici geldi 4 te zımba gibi maşallah
Yoo ben kıskanmıyorum ben kendimi ve sevdiklerimi düşünüyorum
Bence ben dedirtiyorum ama birazcık :))))
Hııı oldu 😂
Çok az ama ucundan :))) bir desene ya :))
Ucun ucun ucundan 😂
Haha tamam ya öyle olsun :))
Levi reyiz bir kere karizma adammış
Ben insan değilim mk bu adamlar varken bakmayın bana cidden kızlar yazıktır :D
Benim gelecekteki sevgilim ❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar