



Evet, beğendim. İlginçte buldum.
Hayır, beğenmedim. Sadelikten yanayım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç




Yok beğenmedim sadelikten yanayım ben
*oje sürülmüş çok sade olan tırnağı seçer*
Pislikten başka bişi değil la bu
İnsan ne yemek yapabilir ne bir taraflarını temizleyebilir
Bıçaklı olandan varsa alırım, sevmediğim insanlar üzerimde kullanmak için... 😄😄
Hergun iğrenç trendler çıkıyor, sade her zaman bir adım önde bana göre. 🙂
Bu tırnaklarla yemek yapan birinin elinden asla yemek yemem.
EİG için teşekkür ederim 😘
Cevap
18Cevap
İtici gadası bence
Içlerinde güzel ve hoş olanlar var ama ben sadelikten yanayim😊
Sadelik daha iyi. yüzük neyse de tırnak yüzük çok kötü görünüyor kötülüğü temsil eden cadılar gibi.
Yine iğrenç trendler var.
amaç: Güya yeni bir şey bulmak
ki bence çok kokoş tarzı bence hiç güzel değil :/
Beğenmedim çok itici. 🙄
ilginç ve güzel bir ürün olmuş. özel günlerde vb. durumlarda kullanılabilir. günlük yaşamda kullanılması zor o kesin.
Sade olmak tercihim. Günlük hayatta pek tercih edildiğini sanmıyorum.
Bana hiç estetik gelmedi ya, kocaman kocaman sanki dikiş dikmek için kullanılan babağne iğnelikleri gibi.
Fazla abartılı duruyorlar, sade daha güzel bence..
Baya güzel beğendim 😋
Sır kaşımak için güzeller. :D
Güzel
Ben çok beğendim 👍🏻
Eklem yüzüğü trendinde kalalım..
Hiç birini beğenmedim sade olun her zaman
Sadelikten yanayım... 😌
Ojesiz ve takısız bir tırnak daha güzel.
Guzle bence debemek isterimm😊
Ben sadelikten yanayım
Suikastci silahına daha cok benziyor
Evet, beğendim. İlginçte buldum.
bıcaklıları varsa güzel
sevmirem bunlar nasıl dötünü yıkırler *mını nasış temizler sevmirem yaf sevmirem işte
Lavaboya gitmedikce problem olmaz 😂
severuss
Güzelmiş
Sevmedim
Avam duruyor sankim
bence güzel
cok abartılı duruyor
Eh iste
Sade daha güzel
Nerede satiliyor
İlginç
itici beğenmedim
Sadelikten yanayim
Acitir ya
Çok güzelll
Ilk sira etkiketici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar