Türkiyede insanlarda boy, yaş ve güzellik takıntısı mı var?

Amerikada insana ilk mesleğin nedir diye sorarlar mesela. Ama bizde bir erkeğin sorduğu ilk 2 soru boyun kaç? Yaşın kaç? Bakıyorum mesela amerikada İngilterede erkekler hiç böyle şeylere takık değil. Oralarda kadının en değerlisi en akıllı olanıdır. Amerikada bir kadını değerli kılan onun kariyeri, mesleği, zekası ve nasıl yeteneklere sahip olduğu. Güzellik varsa bunlara sadece bir artıdır. Ama bizim erkeklerin gözünde bir kadın ne kadar güzelse boyu ne kadar uzunsa o kadar değerlidir gibi saçmasapan bir zihniyet. Nedir bu boy yaş ve güzellik takıntısı?
Türkiyede insanlarda boy, yaş ve güzellik takıntısı mı var?
Cevapla