Kazanan takipçilerimizi gönülden tebrik ediyorum, bu çekilişi kazanamayan arkadaşlarıma da, "bizi takip etmeye devam edin, çekilişlerimiz devam edecek" diyorum.
Her zamanki gibi ben <3 siz.
https://www.instagram.com/p/BrXv9aNFB7j/</a>

Selen esener (@eczacigozuylee)'in paylaştığı bir gönderi ()
SelenEsener sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ciddi güzel ürünler varmış yav! Ben bayıldım. Bana çıksa bir sene makyaja para vermekten yırttım resmen, çünkü renk tonları falan tam benlik.
"Haydi şansım" diyor, herkese de bol şans diliyorum. Ama işşallah ben kazanırım, dinimiz amin <3 <3 <3
Haydi bol şans o zaman :)
bu kadar ucuz urunleri harbi kullanan var mi hala?
Paletlerin güzelliği der susarım ya da durun susamam😍 çok güzeller paket içerisindeki ürünleri liste halinde yazarmısınız kız arkadaşımın doğum günü için güzel bir hediye seti olabilir ❤️😘
Onları yazmak için para almak lazım markalardan :) Bu ürünleri gönlümüzden oluşturduk biz <3 <3 <3
En iyisi gördüğüm kadarlarını tıkıştırmak :)
Ben evet diyorum fjfgh Hepsi çok güzel 😍
<3 <3 <3 Teşekkürler, bol şans
Ay ne güzel çekiliş❤️ Bu malzemeler normalde gidip almaya kalkarsan oldukça pahalı. Ben isterim bunlara sahip olmak. Ben katılacağım🙋♀️
Umarım sizin gibi seven, kıymet bilen birine gider <3 <3 <3
Lütfen bana gelsin:)))
Deniz’i zaten severek takip ediyorum, ama sizlerin kullandığı markaların birçoğunu düşünce daha iyi bir çekiliş paketi oluşturabilirdiniz diye düşünüyorum, herkese bol şans
Aaaaa, üzüldüm ama bak şimdi, biz çok severek oluşturduk oysa paketimizi :'(
İnstagram kullanmayanlara yine uzaylı muamelesi yapılmış. Üstüme gelmeyin, kullanmıcam işte ://
Ama makyaj setinde gözüm kaldı. Alıcak olana teesüflerimi iletip kaçıyorum.
Of of bazi urunlere agzimin suyu akti. Ben katildim hadi bakalim sansi olan kazansin.
Ben de bol şans diliyorum o halde, şansı bol olan kazansın <3 <3 <3
bir kere bile bana çıkmadı her seferinde moralim bozuluyor bu yüzden katılmayacağım:(
Ama şans bu belli mi olur? :/
O far paletlerine aşık oldum
Bekliyorum, belki sana çıkar :)
@Happy6161 trimony ve Maybelline çok hoş görünüyor
Keşke sosyal medyam olsa,
Keşke makyaj yapmayı bilsem.
Makyaj yapmayı bırak cildime uygun fondöteni bile seçemiyorum ben. 😂
Makyaj yapabilen insanlara saygım sonsuz o yüzden.
Ohaa aşık oldum resmen 😍
Hemen katılıyorum, bana çıksın subaneke dinimiz amin 🙏
<3 <3 <3
Oh be sonunda benim de arkadaşlarımı altına etiketleyip rahatsız edebileceğim bir postum oldu! Katılcam birazdan.
Bana çıkmaz, ben katılmayacağıma göre biraz daha şansınız var demektir gençler.
Kazansam bile gönderemezsiniz 😒 Yurtdışında yaşıyorum. Ama çok beğendim
Zevklerimizin bu kadar yakın olması düşüncelerimizin de hemen hemen aynı olduğu anlamına gelmeli ;) bir makyaj kutusunda olması gereken her şey mevcut.. ben olsam ben de bunun gibi bir paket hazırlardım.. aradığım ve ihtiyacım olan bir tablo :) en iyisi olmak için en iyilerini kullanmak lazım...
Ayyy bayıldım hepsinee hele ki o far paletlerii!! Gözlerimden kalpler fışkırıyor resmen <3
İnşallah bana çıkar dinimiz sübhaneke AMİN :D :)
@Happy6161 Neden?
yazıkk
Bu kadar uğraşmama değecek ne var ortada merak ettim 😂 makyaj manyağı olmuş birini ilgisini belki çekmiştir ama birkaç makyaj malzemesi kazanıxam diye o kadar uğraşamam
ebeni de takip edeyim mi? bu ne be 3 tane şey için takip ettirmediği kalmadı
Buranin disinda hesabim yok olsa da sans asla bana gulmediginden mutevellit inancim da olmazdi zaten😪
Far paletini verin bana. Gerisi kimin olmuş umrumda diil
Çok güzel renkleri değil mi? <3 <3 <3
Bütün ürünlere bayıldımm ve çekilişe katıldım inşallah bana çıkar 😍😍
Ayyy, inşallah çıkar :)
Şimdiden katılacak olanlara bol şans, çünkü asla bana çıkmaz.
Bu kadar zahmetli bir çekiliş için çok da cazip bulamadım ürünleri 😄 ama isteyenlere şimdiden bol şans. İhtiyacı olan birine çıkar umarım
Böyle çekiliş yaptığınız için teşekkürler inşallah ben kazanırım ihtiyacim var kimin kazandığını nerden duyuracaksiniz
Bende çok istiyorum bana çıksa bu çekiliş varya şanslıymışım deyip yapamadığım şeyler için daha da daha da fazla uğraşırım ama çıkmaz biliyorum 😔
oh oldu bu ne be. bin tane yorum yapıp bin tane arkadaş etiketlicez demek. en nefret ettiğim çekiliş türü. aman istemem bir şeyinizi.
Sırf o balmlar için katılır bu insan! Ben kalp çekiliş:)
<3 <3 <3
Ne takip edecem be gider alırım sizin osuruktan şeylere ağız egecegime
hsiahsjwjshdhaha
Ne yapcaz çekilişe katılmak için onuda yazsaydın keşke
Bende deneyeyim şansımı 😂şimdiden tebrikler kazanan için 😊😊
Çekiliş için gerekenleri yazmamışsınız "makyaj kullanmıyorum ama başlayabilirim neden olmasın yanii".
Yok mümkün değil yazmam. Kimse Ks'de takılacak kadar işsiz olduğumu anlamasın. 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar