Yaklaşık 3 senedir kapalıyım, kapandığımdan beri saçlarım çok dökülmeye başladı. Bunun bir çaresi var mıdır acaba?

Uzun ve gür saçlarım vardı ama kapandıktan sonra sonra alnımda gözle görülür derecede açılma oldu ve saçımda seyrekleşti sanırım güneş görmediği için ve sürekli bağlı olduğu için? Alnımda o kadar açılma var ki cidden yakında kel kalcam diye korkuyorum😂 Benimle aynı durumda olan var mı? Bunun hal çaresine nasıl bakılır, ilaç şampuan ya da başka herhangi bir önerisi olan?
Yaklaşık 3 senedir kapalıyım, kapandığımdan beri saçlarım çok dökülmeye başladı. Bunun bir çaresi var mıdır acaba?
Cevapla