+1 yılSempatik erkekler genelde arkadaş olarak görülür, yakışıklı erkekler çekici bulunur ama kadından kadına göre de değişiyordur. Ben pasaklıyım, sert de değilim aşırı sempatik de değilim ama yalnız da değilim. Herkesin beğensine hitap eden biri var demek.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılyanında kız arkadaşı eksik olmayan yeri geldiğinde aldatan şarlatan düzün fizikli karizmatik paralı politik maço aşkı önemsermiş gibi takılan biraz yobaz biraz taassup sahibi biraz kibirli birazda hoyrat erkekler prim yapan
11 Yorumla- +1 yıl
Kendi öfkeni kusmuşsun hepsi bu. Belli ki acı olaylar olmuş, ön yargı...
Kesinlikle bir erkek bakımlı olmalı. Yakışıklı olup da ter kokan bir erkektense çirkin ama kokmayan bir erkeği tercih ederim. Bir de dişlerini fırçalaması tabi önemli
07 Yorumla
bakımlı sempatik tatlış minnoş ponçik bişey olsun :)
39 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
Yalnız soruda bir ayrıntı var ona pek kimse dikkat etmemiş: “Yakışıklı ve Sert mizaçlı erkek mi yoksa ‘bakımlı’ ve sempatik erkek mi?” derken bu durumda “Yakışıklı ve Sert Mizaçlı” erkekler bakımsız oluyor. Kızlar bu ikisinin olduğu erkeklerde bakımın geri plana itildiğini istemeden de olsa itiraf etmiş oldular. :)
00 Yorumla
+1 yılKadınların sert mizaçlı erkek arayışının doğal sebebi yapıları gereği kendilerinde olmayan sert enerjinin yoksunluğudur.. Kişilik olarak pozitif özellikleri olan kadınlar daha çok bakımlı extresi olarak sempatik erkekleri tercih eder..
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. Şu görseldekilerin hepsi prim yapar, çaba göstermelerine bile gerek yok 😂
Biz düşünelim ya da 40 takla atalım..02 Yorumla
+1 yılParası olsun da isterse keko olsun fark etmiyor çoğuna.
30 Yorumla
+1 yılYakışıklı olanlar bakımlı da oluyorlardir sert mizaclilar daha çok ilgimi çekiyor tatlılar tatlı geliyor sadece
10 YorumlaBen yeterince sert mizaçlıyım bana sempatik, güler yüzlü biri gerek.
21 YorumlaBiz ne kadar yakışıklı olduğumuzu düşünsek de, ne kadar iyi prim yapıyor olsak da, devir kötü dostum, yalnızlık her zaman iyidir...
00 YorumlaÇok yanlış bir soru kalıbı olmuş "prim yapar" yerine ilgi çeker demek daha doğru olur. Karakteri olan insan ilgi çekicidir.
00 YorumlaYakışıklı olmasına da gerek yok maço ve dayakçı olsun, direk gözbebeği olur
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHangisi konuşmayı biliyorsa muhabbeti hoşsa o prim yapar..
10 Yorumla Kişinin konuşmasi, efendiliği... gerisi boş süs lambasi... :)
11 Yorumla- +1 yıl
Hayata güzel bakan birisi daha 👏🙏
+1 yılYakisikli, bakımlı ve sempatik olanlar var ya aynı anda. Onlar 😍
18 Yorumla- +1 yıl
@na-noow2 bizim unide vardi ama istemem zaten fazla iyi 😂
- +1 yıl
@na-noow2 yok yok Türk bir de arkadaş ayarim dedi de istemem çok talibi var
- +1 yıl
@na-noow2 yok ya kizlar uslanmiyo görmpyo musun ama cidden cok iyi biri
- +1 yıl
@na-noow2 aman brnimkini yakmasin kimsr
+1 yılSert mizaçlı görünüp sempatik olanlar bir adım önde.
10 Yorumla
+1 yılBakımlı sempatik genelde.
Sanırım görüntü olarak daha güvenilir geldiğimizden.
Yoksa cinsel çekicilik konusunda sert mizaçlı erkekler bir adım öndedir bence :)00 YorumlaSert mizaçlı erkeklerden hiç hoşlanmam. Yakışıklı olması bu görüşümü değiştirmez.
00 YorumlaBakımlı sempatik erkekler. Özellikle eller bakımlı olsun
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bakımlı sempatik erkek kültürlü ve kişilikli erkek demektir tabi o daha iyi olur her konuda..
00 Yorumla
+1 yılOrtadaki de yalnız beni benden aldı böyle bişey olamaz yaaa biri ismini versin lütfen
00 Yorumla
+1 yılKendi halindeki naif bayların prim yapmadığı kesin de gerisini bilemem...
00 YorumlaPirim değil prim yanlış kelimeyi düzeltmek için buradayım.
00 Yorumlabu sağdaki herif bana benzemiyo mu ya bunun sempatik hali benim ışte xdxd
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSertttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
31 Yorumla- +1 yıl
işi bilenin hali başka olur tabi :D
+1 yılKişiden kişiye değişir. Kimi kızlar Yakışıklı , karizmatik ve maço erkek sever. Kimi kızlar da yakışıklı , bakımlı ve sempatik erkek sever. Yani genellemek doğru olmaz.
10 YorumlaKadınlar aslınla büyük bir mazoşist o yüzden ne kadar ters söyleselerde sert mizaçlıları severler
00 Yorumla
+1 yılÖnce insanlık sonra güzellik Şımarmıyorsa iyi olur 👍
00 Yorumlasert olcan böyle baktınmı kız elenecek :D ADSDSDFGFD
00 Yorumlazengin olan romantik olan değil sevdiğine karşı eli açık ve gönlü açık davranan kişi
00 Yorumla
+1 yılAdam olmadıktan sonra önemi Yok. Aşk eğlence sevisme de bile adam bulucwksiniz gevşek kardeşim değil. Kızlar unutmayın
00 YorumlaYakisikli sert erkek. Sempatik erkkle arkds olurum anca
01 YorumlaBen yakışıklı sert mizaçlı bir erkeğim, kızlar çekiniyor benden selam versem heyrcanlanıp konuşamıyorlar keşke sempatik tatlı bir erkek olsaydım.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bakımlı ve sempatik erkekler daha çok prim yaparlar.
00 Yorumla
+1 yılSaygılı erkek neyinize yetmiyor
71 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılPrim derdinde degilde ahlak derdinde olsa keske insanimiz
00 YorumlaKimse kimseye maval anlatmasın herkes yakışıklı istiyor
00 Yorumlaİkiside iş yapar, fakat sert yapacaksa çok yakışıklı olması gerekir yoksa kimse umursamaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYakışıklı ve sert mizaçlı erkek daha çok prim yapar.
00 Yorumla
+1 yılCevap veriyorum göbekli ve tatlı erkek yani ben jdjdjdj
017 Yorumla- +1 yıl
Aa kesinlikle 😂😂
- +1 yıl
Ahaa bebeğimmm seni kaçırmamalıyımm :D :D
- +1 yıl
Olmaz benim boyum uzun 😂😂
- +1 yıl
E benimde enim geniş ne var:D ne alaka mk jfjdjjf
- +1 yıl
😂😂😂 cok alaka
- +1 yıl
Acıkla bebeğim dinliyorum :D aydınlat beni :D :D
- +1 yıl
Bilmiyom 😂😂
- +1 yıl
Ya bende mantıklı bişeler diyecek galiba diyr bekliyorum :D şapşik pikacuu :D kaç bebeğim senin boyun kilon :D
- +1 yıl
1.83 boy 60 kilo
- +1 yıl
Oha mk azcık boyundan. Verseneeee :D şaka bir yana hatun manken cıktı 85 memme ince bel büyük sıkı kalça yoksa o boyuda kiloyuda çöpe at :D
- +1 yıl
Oo beni ilgilendiror 😂
- +1 yıl
Yo gayet benide ilgilendiriyor beliki seksighatunsun güzelmisin bilmem ama vücut var gayet ilgileniyorum bebeğim seksi vücudunla :D
- +1 yıl
Hayır cirkinim
- +1 yıl
İştee buuu zaten güzel sevmiyom ben çirkin seviyom güzel bana göre değil çirkin seksi bir hatun olarak artık benimsin yuppppii :D
- +1 yıl
Hayir valla brn cok güzelim ceylan gibi gözlerim hokyuzu kadar güzel gülüşüm var bakislarim ömre bedel
- +1 yıl
Yani ben ssna göre degilim
- +1 yıl
Haydaaaa ben güzellğinle ilgelnmiyorum tamam kes ben benimsşn dedim benimsin :D dünyanın en güzel manzarasına sahip olmak cok güzel bişey :D
+1 yılikisi de değil nefes alsın yeter :D
21 Yorumla- +1 yıl
😀😀Aradığım yorum
Bakımlı ve sert mizaçlı:)
210 Yorumla- +1 yıl
Is şimdi egoya mi döndü:)) biraz efendi olsaydınız bu tarz ithamlarda bulunmazdım. Erkekliğinizi tatmin etmek için girmişsiniz bu siteye. Burdan 100 kadına sorun 100ü de aynısını söyler emin olun. Cümle kuracağınız zaman en az 10kez düşünün öyle yazın. Sizi küçümsemek dalga geçmek amacıyla demiyorum bunları sadece uyarıyorum.
+1 yılYakışıklı ve sert mizaçlı
10 Yorumla
+1 yılZekası olan erkekler net net net
10 YorumlaO an hangisi varsa olur
16 YorumlaYakışıklı ve sert mizaç 🙂
10 Yorumla
+1 yılTabiki bakımlı ve sempatik
15 Yorumla- +1 yıl
Yhaaa canommmm lzkfldislmfşdisğelvl
- +1 yıl
Ağzını yerim ne lan lflgşsğwmföfisğemfcöis
adamlık ve şiir ruhlu
19 Yorumla- +1 yıl
En sevdiğim şiir
- +1 yıl
Okumayıda dinlemeyide çok severim
- +1 yıl
Dinlerim varsa kaydın falan
- +1 yıl
Benim var kayıtlar atarım sana bir ara dinlersin
- +1 yıl
Tamam :)
+1 yılBakımlı ve sempatik komik erkekler daha iyiler
10 Yorumla
+1 yılSempatik erkek hiçbir zaman prim yapmaz
11 Yorumla
+1 yılBakımlı sempatik eğlenceli
00 YorumlaBakımlıve paralı erkek
00 YorumlaYakışıklı bakımlı ve sempatik 😁
00 Yorumla
+1 yılHangisi ağırbaşlı saygılı temizse o.
04 Yorumla- +1 yıl
Hee buyur
- +1 yıl
Hmm TM o zmn
+1 yılBence hepsi bir arada olursa 😊😂👍
00 Yorumla
+1 yılyakısıklı sert seviyorum sanırım
00 YorumlaSert erkek daha iyidir 🙄😌
00 YorumlaBakımlı ve sempatik 😊😍
00 Yorumla
+1 yılYakışıklı+Sert Mizaçlı
01 Yorumla
+1 yılSert erkek daima istenilendir 😎
00 YorumlaJon kortajerena aşkımmm 😍😍😍
00 YorumlaSempatik olması şart.. yoksa isinmak zor..
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yılYerine göre davranması
00 Yorumla - Devamını Gör (89)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar