baby face (ergenliğini atlatma aşamasında ki güruh) serseri görünüm diye bir şey yok (ergenliğini ve vücut gelişimini tamamlamış üstüne tarzını belirlemiş insan kişisi) bizim ülkede serseri görünümlü denilen kavrama uyan çavo kanka gundi avel yampeç cono vs'dir...
@Lucas_Moreno erkekler sanki farklı bütün gün türk kızlarını gömüyorlar rus kızları ile bozmuşlar kafayı türk kızlarına etmedik hakaret bırakmadınız yok kıllı bıyıklı eli kaba yok saçı yün gibi kezban vb rus kızları melek türk kızlar kokuşmuş
@Lucas_Moreno ee güzellik görecelidir. Bu olayda aldığın enerji, sempati de önemli oluyor. Tip dedikleri şey bu olsa gerek. Ayrıca sen kafaya takma bunları, sen gayet yakışıklısın, kendinden emin ol yeter.
@Mdaydddd teşekkür ederim canım. Kendimden eminim sadece 5 para etmez adamlarla kıyas yapılmak beni sinirlendiriyor.
Bana laf eden koluna taktiği adamın sıfatına dönüp de bir baksın. O taptıkları adamı ceketimi çıkarıp şuraya bıraksam s*ker atar. Kendimi olaya dahil etmiyorum bile
bir baktım da aşağıdaki kızların tamamı serseri demiş. bunlar başlarına gelen bütün şiddeti hak ediyolar aslında. böyle bir adam bir kadını kesti haberi okuyunca artık üzülmemek mi lazım nedir. sonuçta serseri isteyen onlar. sonra da ağlamak yok kusura bakmasınlar. bu ara kadına şiddetin neden arttığı sorusu da yanıt buldu. çünkü serseri erkeklere talep arttı. gülü seven dikenine katlanır.
Baby Face erkek tatlıdır hoştur hele kibarsa uyumu yakalanırsa karşındaki insanı mutlu eder Serseri erkek ise eğer rollenmiyorsa karşı cinsi tersleyip gerçekten sensiz yaparım havası veriyorsa kadın içgüdüsel olarak hoşlanabilir hırs yapabilir ben böyle düşünüyorum.
Kadınlar kendilerini seven erkeklerden hoşlanmaz. Kadınlar ulaşamadıklarına tutulur. onlar icin mucadele eder. Elinin altındaki her ihtimale karşı hazırda tutar. Onları bütünüyle kaybetmek istemezler. Ne akıllı olursa olsun kalbi ve aklı ile arasında kalan kadın doğruyu bilmesine rağmen gider yanlışa düşer. Kendi Haline acır. Herzaman tipe göre sevdiği için bayanlar bundan dolayı üzülmeyi kendi elleriyle seçerler. (tipsiz değilim :D ) Kadınlar iyi adam sevmezler...
birincisi 4xpersin, ben dün kaydolsam bugün 4xper olurum, seni hiç görmedim. Serserisi baby face'i falan bu değil, siz kız çocuğu gibi düşünüyorsunuz, ülkenizdeki serseriler ve baby face'leri yorumda paylaşayım bir daha düşünün.
Kızların ne istediği hala evren üzerinde tam olarak kestirilemeyen bir konu olduğu ve yıllar süren araştırmaların bir sonuç vermediğini de düşünürsek her ikisi de diyorum...
baby face uzaktan hoş gelir ama hiçbir zaman farklı olmadan kadınların deli ruhlarına hitap edemezler, herzaman değişik olmalısınız çünkü onlarda genelde ne istediğini bilmezler.
sorsan ne istediklerini kendileride bilmez. sabaha kadar konusun gencler sonuc cikmaz. yeri gelir baby face ile ciddi iliski yasar serseriylede 1 night stand yapar. duruma gore.
Dağ adamı ile işimiz yok bana görede baby face yüzlü erkek olabilir gay değilim demiyorum baby face olmasida kadınsı daha çok sevdiğimi gosterir dağ adamı ile napicaz
@_calikusu_ Bilmemek için aptal olmak gerekir. İsterseniz deney amaçlı kızlara "beyefendi görünümlü bir erkek mi yoksa serseri görünümlü erkek mi tercih edersiniz?" diye sorayım da cevapları kendi gözlerinizle görün.
Bu konu tartışmaya kapalı TABİKİ SERSERİLER ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Ben
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Serseri tabiki bazı kadınlar serseriyi sevip babyle dertlesirler ama ben baby faceni seviyorum söylediğimin kanıtı dont breathe filminde var kız gidiyo serseriyle sevgili oluyo baby facede kıza aşık ama filmin konusu bu değil
Öyle olduğum için 24 yaşına kadar kız arkadaşım olmadı desem? Tip işi felan değil hep iyi niyetten "arkadaş" görüp tüm sıkıntılarını anlatıp rahatladılar.
Kimin için doğru olmak? Toplumun şimdi ki görünen hali, insanlıktan öte çıkara dayalı. Ben ahlaki açıdan kendimi çok geliştirdim. Yeri geldi kendimi eleştirdim. Yaşadıklarım olgunlaştırdı beni. Eğer çölde leylamı bulacaksam, kum tanelerini yoldaş yapar ararım.
En İyi Cevaplar