Sırtımda böyle tüylerin olması çok mu kötü?

kuzenim aksine sempatik durduğunu söylüyor.. güzellik merkezine gittim sarı olduğu için lazerin görmeyeceğini söylediler:( napsam bilmiyorum yaaa
Sırtımda böyle tüylerin olması çok mu kötü?
Sırtımda böyle tüylerin olması çok mu kötü?
Cevapla