Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Merhabalar iki ben yüzünden güzelliğinizin gideceğini düşünmeyin lütfen. Bence çok güzelsiniz. Eğer çok rahatsız oluyorsanız fondöten ile kapatabilirsiniz çok koyu gözükmüyor kapanacaktır.( Bende de çatlaklar var...)
Bilmiyorum kötü böyle
Aldıracağım
Teşekkür ederim
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?