Yanağımdaki bu benler çok mu kötü görünüyor?

Aldırmak istiyorum ama aldıramıyorum ücretten dolayı şu an makyaj yapmadım hiç yapsam kapanır mı bunlar. Gerçekten çok kötü görünüyor psikolojim bozuldu. Şunlar yüzünden yüzüm çok çirkin kötü görünüyor.
Yanağımdaki bu benler çok mu kötü görünüyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Yanağımdaki bu benler çok mu kötü görünüyor?
Cevapla