Soru yukaridadir bence düzgünler tabii almasın da ya dağınıklar alsın





Umrumda değil artık almıyorum altı senedir zaten eskiden alınca ne emi oluyordu tüm itlerin ilgisini çekiyordum almayınca ne mi oluyor samimi duygularla yaklaşan erkekler oluyor
ben mesela ama hic kasim cikmaz ve kavisli dogustan harika kaslarim var
kaslarim yuzumu cekici gosteriyor kaslar onemli ya😂
Aynen😅
burcun ne😜✌
Koç✌senin😅
yayy😎
😂yay nasıl bilmiyorum
bende bilmiyom😂arastir bsk
😂😂bu iyiydi👍
evettt
Kaş almak erkek ve kadın için aşırı saçma bir şey. Yani koltuk altı gibi değil ki niye alır bir insan. Bana göre almaması daha normal.
kendiinin bileceği bir şeydir can yoksun özlettin kendini can nerdeydiniz selam ve dua ile can
Can aktif olamadim pek şu sıralar vealeykumselam sen nerelerdeydin
Cevap
34Cevap
Görsel deki de abartı gadasi şimdi
Gadasi bu manken böyle yapmiş
Böyle manken mi olur bayağı itici olmuş
Değisik olmuş gadasi
Niresi değişik allasen manken olarak yakismamis
Tamam da baksana gadasi ilki yapmiş😂
Gadasi ilk ve son olsun mümkünse peki sen yapar mısın 😂😂
😂yok gadasi ya güvercin kaş olmuş o ne öyle
Aynen 😂😂😂
E yani ortasını da yanları da düzeltmeli, çok ince değil çok da kalın olmasın. :D
Kaşları çok dağınık olanlar alsın tabi ama ince olanlar da iyice inceltmesin.. Gerçekten itici...
Çok fazla dağınık olanlar alsın ama ince düzgün çok fazla kaşı olmayanlar almasın
Doğallık önemli tabi ama yuhh bu kadarını doğa ile başbaşa bırakmak lazım
Ben görmediğim sürece sorun değil benden uzak olsunlarda.
Kaşların düzgün olmaması ifadeyi etkiliyor. Alınmış kaş iyidir.
ben doğalım diye tüylerini almayan kizlar topluluğu. Aslında tembellik o
Cok erkeksi duruyo ki artik erkeklerin ki bile ince
Ben bile düzenleme yapıyorum
birşey düşünmüyorum. insanların tercihlerine saygı duyuyorum.
Kötü duruyo bende şeklini bozmuyorum ama düzelttiriyorum
Kalın kaş modası saçmalığı bitmeli diye düşünüyorum
Ben almiyorum da asla boyle degil yani. Baya duzgundur
Görselde ki gibi hiç görmedim ama almayanlar hakkında kötü düşünmüyorum
Bu şekil ise itici 😂
Doğal ve olduğu gibi olsun yeter ki temiz ve düzgün olsun 😉
Yorum yapmak bile istemiyom yoldaş😂
😂😂😂
Knk bu resimdeki igrenx😂
😂😂
fotoğraftaki recep abi gibi olmuş
👏😂😂
Gorseldeki gibi de olmasın ya iyi görünmüyor 😂
😂😂
kaş değil tersinir sakal olmuş omuuuuğaagoyiiim
martılara özeniyordur derim
😅😅
Bişey düşünmek istemiyorum yodaş... kötü bence🙃
Eee ben almıyorum ne olmuş
Bukadarı abartı olmuş sanki ya alınması lazım
iprenç 👎
Bu ne ya gözün üstünde bıyık gibi 🙂
Kaslarını almadığını düşünüyorum 😀😀😀🤣🤣😁
Doğal güzel ama bukadaar doğal fazla🤦🏻♀️😂
Alıp ta ne yapacaklar?☺️
yeni trent yakışıyor bazen
Rezalet bu😂😂
Çok değişik yoldaş😂
Yokdun ne zamandır
Sıkıldım gadasi ondan
Yokum 😊
Timam
düzgünse almayablir ama eğer orman gibi ise almalı
Bu napmış ya maşallah Amazon ormanları
o neydi gız. alırım cımbızı tek tek yolarım.
Aşırı gür ve dağınıksa kötü duruyor elbette 😂😂
doğallık güzelde böyleside kötü duruyor
İsmail abime saygılar 😂
Kurt adam gibi olmuş almasın böyle iyi
Birşey düşünmuyorum
Bence çok itici bu kadar olmasi
Tövbe tövbe Allahım sen muhafaza et bizi
Çabuk burayı terk etsinler
Alacak kaşım yok ki çok ince
Doğal hali güzel elbet
cok aşırı bu ne :)
Çok güzel
Yuuuh böyle kaş var mı ya
Bune yaa böğk
Annecimmm korktum😀
bakımsız..
Bence almalilar
İtici oluyorlar
Off çok itici bu ne
Çok yakışmış bence
Bu nasil bir kas mk
Çok Kötü😂
Senin kaşların gibi olsun Tüykan
Yine mi sen?
:)))
Gizli hesap mi hep senin
Evet :)) Mesala gerçek hayatta benimle çıkarmıydın bu yaş farkına rağmen?
Hayir
:(( Anladım. Bende sana benzeyen büyük bir türkan arıyorum burdan. Beni idare ediver biraz sende :((
Hayır ya
Saçlarını tara yemeğini ye :(( Ben ağabyim
Tüykannn?
Türkan o tüykan degil
Ben burdan çekileceğim artık :((
Niye
Niye ya
Kocaman adamım. Yaşıtım yok bir şey yok
Haklısın
Sende derslerini yap melek yüjlüm takılma buraya.
Aynen haklısın sinir oluyorum sitede
Güzel kadın olacaksın değil mi kız :)) ?
Nasıl😂
Bak seni beğenmem hoşuna gidiyor. Sen dişisin normal bu. Zaten erkek beğenir kadın sevmez mi? Tamam hoşuma gidiyor olabilirsin. Ama aramızda 17 yaş var. Ben sana saygısızlık yaptım mı?
Yok ya yapmadin yasin çok zaten abimsin gözümde
Ne abisi amcayım ben :(( O derstene de söyle özür dilerim kimse. Se nbenim küçük çiçeğimsin :((
Evet sağol tamam
Eee ayrılıoruz? Bak yazmam bir daha?
Nasıl ya😂
Yazmam yani? Sen bana mı aşıksın :(( ?
Hayır ya sana niye aşık olayim
:))) <<
😊😊
Ayhh Tğykan duygulandım :(( Seninle siyaset tartışmıştık ne güzel değil mi :)) Sen biraz sosyalist be normaldim
Evet ya
İlk tanıdığım resmin vardı. O kara gözlerr, kaşlarrr :) Hatırladın mı ?
Profilinde bir resim vardı ya? Onu dedim. Seni ilk o resimle tanımıştım :(( Güzellelr güzelii, elmalar şekeriii hanimiş kıj ooo? :))
Evet hatirladim😊
Hımm sağol. Akıllı kızsın ama zekanı sosyolistlik ile köreltmene gerek yok. O devirler kapandı. Geçmişte kalan paslıdır. Pasa yorma kafanı okkay?
No okkay. Devam yoluma
Sosyalizm dinimizin de gereğidir. Hiç kafanı yorma. Sen kendi çorbana bak çiçeğim. Seni kimse anlamıyacak tecrübe konuşuyor karşında. Çünkü kimse dinini yaşamıyor o yüzden. Dine Kurana takmayan, sosyaliz düzenine hiçççç bakmıyacaktır. Geçinizz
Ya eminim öyledir gecmiyorum
Saçlarını salasana?
Niye?
Tokanı bana ver :((
Haha😂yok
Saçlarını salla kokusu bana gelsin :(( Ayyhh tansiyonum :((
Saç tokanı öpüp yutarım?
Taktin mi sen bana?
Nasıl yani?
Baya işte😅yazmadan yapamiyorsun
Yanaklarına bal sürüp karşında sana bakarım?
Sakızının balonunu öperim ve sakızını içime yutarım :((
Niye ki
İçimde kal diye saf mısın?
Ya yok anladım onu kastetmedim bali diyorum
Hımm evet. Bal yanaklarında biraz kalsın izleyim. Sonra yerim ben yanaklarından ::)) Balıma bal katsın diye. Sanırım anladın
Allah allah ya degisik tipsin
Değilim normalim. Sen hep aynılarına mı denk geldin?
Allah allah😂ismin neydi bu arada
O gülü sen gondermistin demi
:)) Evet. Kız çok tatlısın sen seviyorum seni :D
Sohbet ederken biraz ısındım sana sadece kötü mü?
Ismin?
Belki yarın hesap açar yazarım sana :(( Neden resmini kaldırdın Tüykan? Bakıyordum sana :((
Resmimi kullanan alcak kişiler vardı uğrasiyorlar benle
Anladım iyi yapmışsın. İzmirde olsaydın doğru söyle ellerini tutturur muydın :)) ?
Hayır
Ayyy düşünsene dışarıda gezmekten utanırdın benden :(( herkes bize bakar babası mı derdi :(( Utandım git uyu :((
Gezmezdim zaten
:))) << Ya sana barbie bebeklen çiçek alsaydım?
Sağol ama yine olmazdi😊
Öylemi !! ? O zaman sen beni istemiyorsan, ben seni hiç istemezdim bee !! :((( Uycam?
Uyu hadi😂
Özür dilerim çiçeğim biraz bağırdım sana affet :(( Bir daha olmaz olur mu yacık :((
Tamam ya😂hadi uyu artık ya
Şu an uycam şimdi. Yastığını koklarım bye ...
Bybybyby türkanci
Baya naturel 😃
Ben sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar