34 yaşındaki Güney Koreli bir adam bir gün önce evlendiği eşini ertesi gün makyajsız görünce boşadı. Sahte kirpikler dahil olmak üzere pek çok kozmetik hilesi kullanıldığı ve düğünden önceki kadar güzel görünmediği için aldatıldığını söyleyen adam duruşma sonunda ''hayal kırıklığına uğradım, gözlerime inanamadım'' dedi. 34 yaşındaki Güney Koreli bir adam bir gün önce evlendiği eşini ertesi gün makyajsız görünce boşadı. Siz Olsanız?
Evlendiği eşini ertesi gün makyajsız gören adam Boşandı. Sizce haklı mı?
Bu kadinsa bahsi gecen cok fark olmamis daha evvel de benzer bir olay duymustum adam karisini taniyamamis falan filan.. Evlenmeden hortum tuttup yikasinlar 😂😂 kandirildim da acaip makyaj yaptigini hic mi gormuyor sorsaymis makyajsiz halini gormek istiyorum olur mu diye😜😜😜 yine kadinlar hakli azizim🤣🤣🤣🤣
Adamın öküzlüğü, boşanıyor olması. Ul*n hiç mi kalpten sevmedin, hem çok fark yok, hem de kendi sabah kalktığında saçları taranmış fönlü falan mı kalkıyor acaba. Kusur bulmak için kusursuz olmak gerek, o da imkansız zaten.
Benim. Yengeme benziyor kadin kocasi ona demis ki sabah benden evvel uyan hafifce makyajini yap sanirim 20 kusur senelik evliler yenge her sabah kalkar rujunu rimelini surer oyle uyandirir kocasini😜😜😜 boyle bor formul bulunabilirdi aslinda insan bu kadar goruntuye onem veren biriyse
Simdi soyle dusun bir kac yil gorustun ama. Bir kere bile. Makyaksiz gelmedi yanina ee bir zahmet sabah kalkip makyajini da yapiversin o vakit sonucta adama begendirmek icin her gorusmede makyajli gitmis.. Ben zaten makyaj ozurlu oldugum icin herkes en dogal halimi goruyo ve fakat becerebilseydim her sabah o makyaji yapardim☺️☺️☺️☺️
Sabahları erkekler olarak bizlerinde pek iyi durumda olduğu söylenemez. Dizlerdeki gibi bakımlı ve fönlü saçlar ile uyanmıyoruz nihayetinde. Böyle şeylere çok fazla takılmamak gerek. Et sever yerine kalp sever olalım.
Doğallık en güzeli :)) Asya ülkelerinde burun için macun çekilip düzeltme işlemi bile yapılıyor. Yüz kısmındaki tüm eksikler kapatılıyor. Böyle bir olayla karşı karşıya kalmamak içinde en güzeli doğal olup doğal istemek..
Buna benzer bir olay Türkiye de de yaşanmıştı sanki. Ama benim anlamadığım evleneceğin kadını sırf yüzü güzel diye mi kabul ediyorsun ya da evlenene kadar hiç mi makyajsız görmedin öyle görmek istemedin rica etmedin Bana bu tarz olaylar saçma geliyor
Kadınlar evden dışarı çıkarken sürekli makyaj yapıp çıktıkları için adam doğal halini görmüyor. Bence kızlara tavsiye karşı cinsle buluştuğunuz da mümkün olduğunca sadece olun ki sizi siz olduğunuz için sevsin hoşlansın, yoksa tual deki resme herkes bakar.
yalnız şu gercekki asyali kadinları makyaj gercekden 100 de 100 değistiriyor :) cok yakin bir arkadaşım asyali bir kadın ile sevgili olucaksan önce yanında yüzünü yıkamalı ondan sonra kararıni vermelisin demisti :) burda da durum gercekden cok büyuķ farklıliklar gösteriyor :)
Kesinlikle saçma değil. Öyle bir makyaj yapıyorlar ki gerçek görünüşünden eser yok inanın ki. Senelerce aynı yüze bakıp sevdiğini söylediğin kadın evlendikten sonra sabah kalktığında karşında tanımadığın bir yüz. Abartı makyaj dolandiricilik sahtekarliktir diye düşünüyorum..
Eskilerin bir sözü vardır ; "Çayırda 'inek' , düğünde kız beğenilmez" Hatta sosyal medyada epeyce tartışma konusu olan bu makyaj meselesi de kendince bir sözü haklı çıkarır nitelikte: "yıkamadan almayın!" :D
Yarı haklı yarı haksız. Makyajsız halini görememiş mi? Bu kızın illaki makyajsız halleri olmuştu. Güzelliğine aşık olmuş belli kalbinin güzelliği önemli değilmiş
Haksız tabii ki de.. hem bu Kadın makyajsız da gayet güzel bence... Benim olayım çok farklı zaten... ben sadece Kadında Ayak güzelliği aradığım için benim için makyajlı,, makyajsız halleri önemli değil...
evet haklı.. doğrudan boşanma sebebi hatta o kadar söylüyoruz sahtekarlıktan yargılanmalı o tip kadınlar doğrudan dolandıcılığa giriyor ne şok yaşıyoruz ne korkuyoruz düpedüz sahtekarlık yani :(
Kadın normal haliyle de çirkin değil. Ama adam da bir yerde haklı. Yani ben karpuz alıyorsam, karpuz isterim. O da güzel, diye "kavun kalsın tamam" demem :D
Adami gormedim ama kendisi ay parcasi miymis acaba? Rezillik bence bunu sebep gostermek ayrica kadin 34 olmasina ragmen genc duruyor ve makyajsiz da kotu görünmüyor. Ah bu sekilci insanlar...
Haklı değil insan bir merak eder makyajsız nasilmiş diye Askım ben seni olduğum gibi swvuorm derler bide ayrıca demekki gerçekten sevmiormus ilerde o kadın belki yüzü ynacaktı kim bilir
adam haklı bence. Ya bu boyalar olmasa biz ne yapacaktık? herkes doğal olacaktı güzellik kavramı da doğal güzelliğie göre değer kazanacaktı ama şu boyalar yok mu şu boyalaaar :))))
En İyi Cevaplar