✩ Neden erkekler çirkin bir burunla da çok yakışıklı olabiliyorken kadınlar 0-3 kaybediyor?

Yüzlerine göre normal dursa bile genelde burunları büyük ve şekilsiz oluyor ama çok yakışıklılar. “Bu burun bende olsa Shrek’e benzerim, adam ateş ediyor” diyorum hep.
Bu zamana kadar kadın olmaktan çok memnundum, ama şu an erkek olmak istedim..
#ɱsponçik
✩ Neden erkekler çirkin bir burunla da çok yakışıklı olabiliyorken kadınlar 0-3 kaybediyor?
✩ Neden erkekler çirkin bir burunla da çok yakışıklı olabiliyorken kadınlar 0-3 kaybediyor?
Cevapla