Yüzlerine göre normal dursa bile genelde burunları büyük ve şekilsiz oluyor ama çok yakışıklılar. “Bu burun bende olsa Shrek’e benzerim, adam ateş ediyor” diyorum hep. Bu zamana kadar kadın olmaktan çok memnundum, ama şu an erkek olmak istedim.. #ɱsponçik
✩ Neden erkekler çirkin bir burunla da çok yakışıklı olabiliyorken kadınlar 0-3 kaybediyor?
Aynen mesela Kenan İmirzalıoğlu'un burnunu bir kadında düşün? Ne kadar çirkin olmazmiydi? O halde Kenan hep en yakışıklılar listesinde Türkiye de kadın bence ince, zarif olmalı büyük burun, uzun çene kadını çirkin gösteriyor
Tek estetik seçeneği yüz gerdirmek ve elmacık kemiklerine dolgu yaptırmak değil. Bir erkek burnunu yaptırabilir, saç ektirebilir, çenesini yaptırabilir. Bunlar da değişim. Göz kapağı estetiği bile mevcut şu anda. Haberin olsun hani, biraz da farklı şeyler düşün
Yinede kadinlar gibi degisemez tipsiz bir erkek en fazla insana benzetilir cirkin kadinlara estetik ve makyajla yeni yuz tasarliyolar resmen kabul et bu konuda kadinlar daha sansli
Onun sebebi de şu, kadınlarda belli bir oran yok. Küçük ve kalkık burun, dolgun dudak falan. Ama düşük ve çirkin burunlu bir erkek de aşırı yakışıklı olabiliyor veya ince dudaklı bir erkek de çok çekici olabiliyor.
En İyi Cevaplar