Ben kainat guzeli ilan ediyorum kendimi ya hersey boy pos fizik mi ok fizik eyw ama bu kiz sizce nekdar guzel ya beylerrr bayanlar sinir oldm 😂😂 ustelik bukadarida estetikle...
Bu kız nasıl Türkiye güzeli seçilebilir ya biri bana anlatabilir mi?
:D ben oraya çıkar her guzellık yarışmasında bırıncı olanın guzel olduguna ınanmıyom hepsı bence organıze edılmış hadı bunu geçtım oraya çıkan kadınlar kendı ıçlerınde bıle 2. veya 3. bırıncıden daha guzel belkıde :D o yuzden çogu yalan bence :D
Kızın boyu 1.82. 1.60'lık 1.70'lik kızlar gelip "bu nasıl güzel yeaa" diyor. Yav anlayın işte, ne kadar eleştirirseniz eleştirin, kız sizi yüksekten duymuyor. hahaha Hayat acayip.
'Benim yerime bu kız nasıl seçilir' dediğimi hatırlamıyorum şahsen :/ Sanırım yokluk evresindeki erkekler bu kızı güzel bulabiliyor ''yüz'' bakımından.
@İnekliPijama En güzel değil ama dediğim gibi, düzgün bir suratı var. Bunun yanında ölçüleri harika. O zayıflıkta bu kadar büyük göğüsler bulmak olanaksız gibi. Ve bunu anlamlı kılan uzun boyu var.
Büyük göğüsler nasıl satın alınamıyor acaba :D Bir de dipçe geçeyim. 1.55'lik boyumdan o kadar memnunum ki hayatımda sadece 4 5 kez topuklu giymişmidir. Yani özendiğim şey değil Alman karıları kadar uzun olmak ^_^
Son yıllarda Türkiye güzelleri seçilirken kafaya kese kağıdı takılarak seçim yapılıyor. Bir de gereksiz öz güveni yok mu ''estetiksiz de seçilirdim'' demesi... Komik.
En İyi Cevaplar