Bir insanın güzelliği en çok gülünce anlaşılır, bu kız gülünce daha bir çirkin oluyor abi sokaktan geçen en sıradan kız bundan güzeldir ya bunu seçen jüri ya kör ya da tanıdık bence
Bu tipsiz kız nasıl Türkiye güzeli seçilir, torpil var mıdır sizce?
Haklısın. O kadar dikkat çekecek güzellikte sıradan kızlar var ki sokakta, çoğu ne kadar güzel olduğunun farkında bile değil ve bu kız'dan aşırı güzeller. Yarışmalara katılmadıkları için bunlara kalıyor demek ki meydan.
Abartıyor insanlar ve böyle bir algı oluşturuyorlar. Mesela Hande Erçel güzel mi sence? Ben beğenmiyorum, keza Serenay Sarıkaya, Nurgül Yeşilçay benim güzellik anlayışıma uymuyor.
Hepsine katılıyorum, Hande Erçel'in röportajlarini defalarca kez izledim ama aasla abartıkları aşırı güzelliği göremedim o kadar sıradan bir tip ki Serenay Sarıkaya da öyle o sadece fizik olarak iyi ama fiziğini de abartılıyorlar ondan daha iyi fiziğe sahip kızlar var spor salonlarin da
Yanlış anlama lütfen ama şimdi seni görsem eminim onlardan çok daha güzelsindir. Çünkü ünlü olmayan Türk kızları gayet güzel, neslimiz güzel çünkü fakat nedense bazı kişiler şişiriliyor gereksiz. Güzel, yakışıklı değil deyince de kıskanıyorsun diyorlar hemen! Alakası yok oysa ki...
Bir erkeğin böyle düşünmesi beni çok mutlu etti, insanlar çok Cahil ve mantıksız. Medyanın her sisirdigini abartıyorlar onları çok üstün görüyorlar oysa dediğin gibi tanınmamış o kadar güzel kızlar var ki yemin ederim benim çevremde gördüğüm bütün kadınlar Ünlüler den çok daha güzel ayrıca bir de bir Dünya güzel kadın var her güzeli kıskansak ölelim. Malllar işte senin gibi Vizyon sahibi erkekler çok az mesela ben ünlü erkekleri de hiç sevmiyorum çok yapmacık ve itici geliyorlar bana
Yabancı güzel bulunan ünlüler de fiyasko 😂 O apayrı bir konu zaten. Ben'de benim gibi düşünen bir kadın'a rastaladığım için çok sevindim ve memnun oldum. Söylediklerinin her kelimesine sonuna kadar katılıyorum. Fakat azınlıktayız ne yazık ki...
Yarışma için sadece tip lazım değil bunu anlayın artık ve bu işte torpil olduğunu düşünüyorum orası ayrı.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kültür falan deme saçmalık, bin tane kültür yarışması var oraya gitsinler he ayrıca son seçilen Şevval şahin denen salakk kızın istiklal marşı ni bile bilmediğini hatırlatırım
Elbette okumakla kultr olmuyor bende okumadım * bir cok üniv mezunundan daha çok iyiyimdir mesela sen neden taktın bu güzellik işine üstelik gizlide soruyorsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Allah'ın kulu sonuçta, çirkin değil ama bu kız'dan çok daha üstün güzelikte onlarca kız var dışarıda.
Gülünce çirkin gülmeyince sıradan bende onu diyorum işte insan üstü bir güzelligi yok ki buna bine katliycak kız dolu bu Ülke de
Haklısın. O kadar dikkat çekecek güzellikte sıradan kızlar var ki sokakta, çoğu ne kadar güzel olduğunun farkında bile değil ve bu kız'dan aşırı güzeller. Yarışmalara katılmadıkları için bunlara kalıyor demek ki meydan.
Abartıyor insanlar ve böyle bir algı oluşturuyorlar. Mesela Hande Erçel güzel mi sence? Ben beğenmiyorum, keza Serenay Sarıkaya, Nurgül Yeşilçay benim güzellik anlayışıma uymuyor.
Hepsine katılıyorum, Hande Erçel'in röportajlarini defalarca kez izledim ama aasla abartıkları aşırı güzelliği göremedim o kadar sıradan bir tip ki Serenay Sarıkaya da öyle o sadece fizik olarak iyi ama fiziğini de abartılıyorlar ondan daha iyi fiziğe sahip kızlar var spor salonlarin da
Yanlış anlama lütfen ama şimdi seni görsem eminim onlardan çok daha güzelsindir. Çünkü ünlü olmayan Türk kızları gayet güzel, neslimiz güzel çünkü fakat nedense bazı kişiler şişiriliyor gereksiz. Güzel, yakışıklı değil deyince de kıskanıyorsun diyorlar hemen! Alakası yok oysa ki...
Bir erkeğin böyle düşünmesi beni çok mutlu etti, insanlar çok Cahil ve mantıksız. Medyanın her sisirdigini abartıyorlar onları çok üstün görüyorlar oysa dediğin gibi tanınmamış o kadar güzel kızlar var ki yemin ederim benim çevremde gördüğüm bütün kadınlar Ünlüler den çok daha güzel ayrıca bir de bir Dünya güzel kadın var her güzeli kıskansak ölelim. Malllar işte senin gibi Vizyon sahibi erkekler çok az mesela ben ünlü erkekleri de hiç sevmiyorum çok yapmacık ve itici geliyorlar bana
Yabancı güzel bulunan ünlüler de fiyasko 😂 O apayrı bir konu zaten. Ben'de benim gibi düşünen bir kadın'a rastaladığım için çok sevindim ve memnun oldum. Söylediklerinin her kelimesine sonuna kadar katılıyorum. Fakat azınlıktayız ne yazık ki...
Aynen yabancılar da bence fiyasko 😄bende sevindim ve evet azınlıktayiz
Yarışma için sadece tip lazım değil bunu anlayın artık ve bu işte torpil olduğunu düşünüyorum orası ayrı.
Kültür falan deme saçmalık, bin tane kültür yarışması var oraya gitsinler he ayrıca son seçilen Şevval şahin denen salakk kızın istiklal marşı ni bile bilmediğini hatırlatırım
Kriterler sadece yüz güzelliği değil fizik kültür ve zekada onemlidir
Kültür okul okunmakla olmuyor, insanın kendini geliştirmesiyle oluyor ve çoğu kültürsüz bence mesela Şevval şahin
Elbette okumakla kultr olmuyor bende okumadım * bir cok üniv mezunundan daha çok iyiyimdir mesela sen neden taktın bu güzellik işine üstelik gizlide soruyorsun
bizim şirkete baksan 2-3 tane çıkar bundan
Bencede
Torpil olmayan yer mi var.